پیشنهاد جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به دولت درباره طرح مولدسازی

در نهصد و هشتمین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در خصوص طرح مولد سازی اموال دولت بحث و تبادل نظر شد و در این زمینه پیشنهادی اجرایی به دولت ارائه گردید.

سرویس اخبار شانا - نهصد و هشتمین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی و دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز دوشنبه یکم بهمن ماه ۱۴۰۱ در دفتر جمعیت برگزار شد.

در ابتدای جلسه، مهندس حبیب الله بوربور، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ضمن تبریک مبعث حضرت محمد مصطفی نبی اکرم(ص) ایشان را اسوه ای کامل برای بشریت نام برد.

وی در خصوص وضعیت زندگی و معیشت مردم گفت: انتظار می رود دولتمردان سختی گذران زندگی مردم عادی و متوسط جامعه را درک نمایند. فاصله درآمدی آنان با مردم عادی بسیار متفاوت است‌. آنچه که بیش از گرانی موجب نارضایتی مردم شده عدم نظارت نهاد های نظارتی، تعزیرات و اتحادیه ها و رها شدن قیمت ها در برخی کالاهای مورد نیاز خانوارها می باشد.  به نظر می رسد در چنین شرایطی سازمان های بازرگانی و موثر در تنظیم بازار، بازرسی و حمایت از مصرف کننده و تولیدکنندگان، کارایی لازم را ندارند، وجود چنین نهادهایی بدون هیچ خروجی قابل تامل، ضرورتی نخواهد داشت.

بوربور در خصوص سفر اخیر ریاست جمهوری به چین اظهار داشت: در شرایطی که روابط ایران با اغلب کشورهای اروپایی و آمریکایی متاثر از برجام یا اعمال تحریم علیه ایران فراز و فرود داشته و هم اکنون نیز عملا مراوده ای وجود ندارد، بنابراین این سفر بسیار با اهمیت و نشان از اراده دو کشور برای توسعه روابط دارد. دولت مردمی لازم است کمیته ویژه جهت پیگیری مصوبات تشکیل دهد. در غیر این صورت با توجه به تصرف برخی پست های مدیریتی توسط افراد ناکارآمد، توافقات انجام شده به مرحله اجرا نخواهد رسید.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در خصوص طرح مولد سازی بیان داشت: در این طرح قوانینی از گذشته پیش بینی شده و طبق قانون، سازمان ها و نهادهای دولتی می بایست اموال راکد و مازاد را که در اختیار خود دارند، به فروش برسانند. البته دولت محترم نباید به جهت کسری و تامین بودجه این طرح را اجرا نماید. پیشنهاد می شود برای املاک بدون سند  که در اختیار و تصرف مردم است و تعداد آن قابل توجه می باشد، به تدریج سند مالکیت صادر نموده و در اختیارشان قرار دهد، این کار می تواند درآمد قابل توجهی برای دولت نیز داشته باشد و با فروش اموال تصرف شده، کلیه طرح های ناتمام مورد بهره برداری قرار گرفته و در آینده به کلیه اهداف از پیش تعیین شده دست یابد.

در پایان جلسه، اعضای جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در خصوص طرح مولد سازی و همچنین توجه بیش از پیش آموزش و پرورش به برنامه های تربیتی و پرورشی نقطه نظرات خود را اعلام نمودند و مقرر شد در جلسات بعدی موضوع به صورت تدوین شده به مسئولین ذیربط ارائه گردد.

کد خبر 555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha