برگزاری انتخابات شورای ائتلاف در هفت شهرستان استان کرمان

مسئول امور شهرستان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: برخی شهرستان ها انتخابات خود را برگزار و آن را اعلام کردند که شامل هفت شهرستان است.

سرویس استان‌های شانا - جلسه هیات رئیسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان روز سه شنبه دوم اسفندماه به ریاست حجت الاسلام عرب پور برگزار شد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان در این نشست به انتخابات شهرستان ها پرداخت و اظهار داشت: شهرستان هایی که انتخابات خود را برگزار کرده اند را تفکیک و به سمت تایید و قانونی کردن آنها حرکت کنیم.

حجت‌الاسلام عرب پور اضافه کرد: آنها در سه گروه قابل تقسیم هستند، یک گروه مسیر را طی کردند یا صورتجلسه دارند یا نه آنها را بررسی و تایید کنیم، گروه دوم کسانی هستند که قبل از ثبت‌نام در سایت، انتخابات را برگزار کردند، آنها را هم تعیین تکلیف کنیم، گروه سوم نیز که نه قبل و نه بعد از ثبت‌نام کاری نکردند آن ها را پی بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه باید تا آخر اسفندماه تکلیف شهرستان ها را روشن کنیم، عنوان کرد: اگر نتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم، به ماه مبارک رمضان و بعد از آن به انتخابات مجلس می خوریم و حساسیت ها بالا می رود.

حجت‌الاسلام عرب پور در بخش دیگری از سخنان خود، ابراز داشت: ما نسبت به انقلاب بی تفاوت نیستیم و نباید باشیم، پس ماندن و کار کردن هم توجیه شرعی و هم توجیه عقلی دارد.

تکمیل فوری لیست شهرستان ها ضروری است

دکتر حسین صابری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان نیز در ابتدای این نشست از لزوم تکمیل لیست شوراهای شهرستان ها سخن به میان آورد و تصریح کرد: باید تا قبل از سال نو این موضوع را حل کنیم.

هفت شهرستان انتخابات خود را برگزار کرده اند

 بهروز مسئول امور شهرستان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان نیز در ادامه گفت: برخی شهرستان ها انتخابات خود را برگزار و آن را اعلام کردند که شامل هفت شهرستان است.

کد خبر 557

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha