توصیف دکتر معاف از منش و سلوک جهادی شهید احمدی

عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: مرحوم دکتر اسماعیل احمدی یک عنصر جهادی به معنای واقعی بودند و در همه شئون رویکرد جهادی داشتند.

سرویس اخبار شانا – عصر روز پنج‌شنبه ۴ اسفندماه بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان و هیـأت همراه هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت دچار سانحه شد. در این حادثه متأسفانه دکتر اسماعیل احمدی، عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و مشاور وزیر و مدیرکل وزارتی وزارت ورزش و جوانان دعوت حق را لبیک گفت.

علیرضا معاف، عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن عرض تسلیت شهادت دکتر اسماعیل احمدی، ایشان را یک عنصر جهادی به معنای واقعی دانست و گفت: مرحوم دکتر اسماعیل احمدی، در مشی شخصی و مدیریتی و سلوک اجرایی و در همه شئون رویکرد جهادی داشتند.

وی با بیان اینکه مؤسس بسیاری از کارهای بزرگ بسیج در عرصه جهادی، مرحوم دکتر احمدی بودند، افزود: بسیاری از کارهای بزرگ جهادی در مناطق محروم را ایشان تأسیس کردند، خیلی از نیروهای جهادی که اکنون در اقصی نقاط کشور مشغول محرومیت زدایی هستند، شاگردان ایشان هستند.

دکتر معاف سپس درباره حضور ایشان در وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: مرحوم دکتر احمدی در وزارت ورزش و جوانان هم روش و منش جهادی را حفظ کردند و بسیار پرتلاش و پرکار بودند و شبانه روز فعالیت داشتند. در سال ۸۸ و وقایع اخیر نیز حضور بسیار روشنگرانه در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی داشتند.

عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی همچنین بیان داشت: ایشان در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب نیز حضور بسیار فعال و منظمی داشتند و اهل مشورت بودند.

وی در تبیین منش دوست داشتنی و پسندیده مرحوم دکتر احمدی ابراز داشت: فکر می کنم فردی از ایشان خاطره بدی نداشته باشد، محبوب، خوش مشرب و خوش محضر بودند. پس از اطلاع از خبر رحلت ایشان دقایق سختی دارم. خدای متعال ایشان را مشمول لطف و رحمت خود و در جوار امام(ره) و شهیدان قرار دهد.

کد خبر 565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha