دکتر رسولی: برای مرحوم احمدی، منطقه محروم و دفتر وزیر تفاوتی نداشت

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: برای مرحوم دکتر احمدی، منطقه محروم و دفتر وزیر تفاوتی نداشت، در هر دو موقعیت، با تفکر و روحیه جهادی و با اخلاق و اخلاص خدمت و فعالیت داشت.

سرویس اخبار شانا - دکتر امیر ابراهیم رسولی، سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی درباره مرحوم دکتر اسماعیل احمدی، عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب که روز پنجشنبه در سانحه هوایی دعوت حق را لبیک گفت، ابراز داشت: رحلت شهادت گونه دکتر احمدی را تسلیت عرض میکنم، ایشان در حین خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آسمانی شدند.

وی با اشاره به روش و منش مرحوم دکتر احمدی خاطرنشان کرد: برای مرحوم دکتر احمدی، منطقه محروم و دفتر وزیر تفاوتی نداشت، در هر دو موقعیت، با تفکر و روحیه جهادی و با اخلاق و اخلاص خدمت و فعالیت داشت. ایشان در میان عزیزانی که با آنها در حوزه دولت و پارلمان مرتبط هستیم، از جمله خوبانی بودند که با اخلاق نیک تعامل داشتند.

دکتر رسولی بیان داشت: من از طرف خودم به عنوان سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب رحمت و هم‌نشینی با اولیاء الهی، حضرت امام(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب را برای آن عزیز سفر کرده از درگاه حق مسألت میکنم، به خانواده محترم ایشان نیز تسلیت عرض می کنم، خداوند به آنان اجر جزیل و صبر جمیل عنایت فرماید، امیدوارم در این شب نورانی، مورد عنایت و مهربانی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) قرار گیرند.

کد خبر 566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha