پیام تسلیت شورای ائتلاف به مناسبت عروج شهادت گونه مجاهد سخت کوش "اسماعیل احمدی"

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور پیامی عروج شهادت‌گونه مرحوم اسماعیل احمدی را تسلیت گفت.

سرویس اخبار شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور پیامی عروج شهادت گونه مرحوم اسماعیل احمدی عضو شورای مرکزی ائتلاف و مشاور وزیر ورزش و جوانان که در حادثه واژگونی بالگرد در حین ماموریت و سفر استانی به شهرستان بافت به دیدار معبود شتافت را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ ۚ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ

برادر عزیز و مجاهد با اخلاص مرحوم اسماعیل احمدی پس از سال ها مجاهدت خالصانه در مسیر خدمتگزاری به مردم و محرومان در شب میلاد سرور و سالار شهیدان دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار معبود شتافت.

ایشان که از اعضای شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بود در طول بیست سال پرچمداری گروه جهادی منتظران خورشید با سخت کوشی و اخلاص در میدان عمل، خدمات ارزشمندی را در مسیر خدمت به محرومان از خود به یادگار گذاشت.

مرحوم اسماعیل احمدی متولد ۲۲ بهمن ۱۳۵۷، از فرزندان حضرت روح الله و یادگاران انقلاب شکوهمند ایران اسلامی بود که در دوران زندگی پرافتخارش، لباس عافیت طلبی را از تن به درآورده بود و زندگی عزتمندانه را در عرصه جهاد و خدمت رسانی به مردم خلاصه کرده بود.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب عروج شهادت گونه این مدیر خدوم را به خانواده، همکاران و دوستان داغدارش تسلیت عرض نموده و برای آن مرجوم همنشینی با شهدا و صالحان را از خداوند متعال مسئلت دارد.

کد خبر 568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha