تبریک روز پاسدار توسط شورای ائتلاف استان البرز

نامگذاری سالروز میلاد خجسته سرور جوانان بهشت و قهرمان حماسه کربلا به عنوان روز پاسدار نشانه ای از پیوند عمیق انقلاب اسلامی با سرزمین نینوا و ستاره های تابناک آن است.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان البرز، در پیامی فرارسیدن ماه شعبان المعظم و ولادت امام حسین(ع) و گرامیداشت روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و گرامیداشت روز جانباز، و ولادت امام سجاد(ع)، را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

در تاریخ دین مبین اسلام، ماه مبارک شعبان المعظم، مزین است به طلوع انوار تابناکی از آسمان ولایت و امامت که باطلوع نورانی خود، روشنی بخش دلها و دیدگان مومنین خداجویند.

روزهای آغازین ماه شعبان، همزمان با فرخنده میلاد با سعادت مصباح الهدی و سفینه النجاۀ، سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، قمر تابناک هاشمی، بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(ع) است.

نامگذاری سالروز میلاد خجسته سرور جوانان بهشت و قهرمان حماسه کربلا به عنوان روز پاسدار و گزینش میلاد علمدار کربلا به عنوان روز جانباز نشانه ای از پیوند عمیق انقلاب اسلامی با سرزمین نینوا و ستاره های تابناک آن است.

اگر انقلاب خونرنگ اسلامی ایران از دریای زلال ایثار، گذشت، همت و مردانگی کربلا سرچشمه گرفته است، بدون شک پاسداران فداکار و جانبازان جان برکف نیز تجلی همین مشی و منش بوده و هستند و در روزهای پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در تمام عرصه های نبرد حق علیه باطل، حافظ و مدافع مرزهای عقیدتی نظام بوده اند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان البرز فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت پیشوا و سرور آزادگان جهان و آموزگار حریت و آزادگی، حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار و فرخنده ولادت علمدار بزرگ عرصه ایثار و حماسه و سقای تشنه لب دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را به تمامی پاسداران و جانبازان پرافتخار میهن اسلامی به ویژه پاسداران غیور و جانبازان سرافراز استان البرز تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیق حیات سرافرازانه توأم با عزت و سربلندی در پرتو نعمت نظام والای اسلامی برای همه این عزیزان را مسئلت دارد.

کد خبر 574

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha