بوربور: ضدانقلاب نشان داد با هر فردی که برای نظام مفید باشد، مخالف است

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با اشاره به ترور مولوی عبدالواحد گفت: جریان ضد انقلاب، منافقین و گروه های تندرو نشان دادند با کسی که برای نظام مفید باشد، مخالفند.

به گزارش کمیته رسانه و ارتباطات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هشتصد و نود و هشتمین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با حضور اعضای این جمعیت برگزار شد.

حبیب الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در این جلسه در خصوص ترور مولوی عبدالواحد امام جمعه مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش گفت: پس از اعزام نماینده رهبر معظم انقلاب به سیستان جهت دلجویی و شنیدن نقطه نظرات گروه های مختلف مذهبی ، اجتماعی و سیاسی، ایشان خط شکنی هایی را علیه جریان ضد انقلاب انجام داد و اظهارات انقلابی در دفاع از وحدت شیعه و سنی بیان داشتند و جریان ضد انقلاب، منافقین  و گروه های تندرو نشان دادند با کسی که برای نظام مفید باشد مخالفند. 

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی افزود:  با توجه فضای غالب مجازی در سالهای اخیر نوجوانان و جوانان ما تحت تاثیر این فضای رها شده قرار گرفته اند و توصیه نمودند این فضا باید مدیریت گردد. دشمنان ما به دنبال این هستند که نسل جوان ما را نسبت به انقلاب و نظام ناامید و بدبین نمایند. 

وی اظهار داشت: صدور اطلاعیه و بیان یاس و ناامیدی از سوی جریان هایی که بیش از سه دهه مسئولیت در دولت داشته اند نابخردانه و به سود دشمنان می باشد. این افراد باید پاسخگو اعمال و عملکرد خود باشند.

بوربور در ادامه بیان داشت: درصد اغتشاشگران نسبت به کل جامعه بسیار قلیل و ناچیز است و تلاش آنان برای همراهی مردم ناموفق بود. دولت می بایست جهت جلب رضایت عموم برنامه هایی برای بالا بردن توان اقتصادی مردم در نظر داشته باشد و این تغییر را در سفره شان احساس نمایند. 

وی در خصوص مسائل اجتماعی تاکید کرد: بهتر است متولیان امر، موسسات ، نهاد ها و سازمان ها با توجه اعتبارات دولتی که دریافت می کنند پاسخگو باشند .اگر ما در حوزه محرومیت زدایی در کشور موفق نبودیم به جهت ساختار غلط این مجموعه ها و فراوانی و بی برنامگی آنهاست . بهتر است محرومین جامعه در تمامی حوزه های نیازمندی تحت پوشش تخصصی نهادهای موجود قرار گیرند و با ارزشیابی دقیق نهادهایی که از اعتبارات دولتی استفاده می نمایند مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت عدم کارایی لازم در نهادهای دیگر ادغام شوند.  

بوربور از دولت مردمی و مجلس انقلابی در خواست کرد در ایام باقی مانده خدمت، خدمت رسانی به مردم را  سرلوحه عملکرد و کار خود قرار دهند.

در ادامه جلسه اعضای جمعیت نظرات خود را در خصوص دستور جلسه بیان داشته و مقرر شد نشست مشترک دبیران استانی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی و اعضای شورای مرکزی و مشورتی جمعیت در روز پنج شنبه  ۱۴۰۱/۰۹/۲۴در دفتر جمعیت برگزار گردد.

کد خبر 58

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha