پیام مجتبی شاکری بمناسبت شهادت اسماعیل احمدی

در پیام دبیر کل جمعیت جانبازان آمده است: اسماعیل احمدی نام آشنای پیوند حلقه های میانی به خط مقدم ارائه خدمت و دفع بلا و مصیبت از مردم بود.

سرویس اخبار شانا - مجتبی شاکری عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در پیامی شهادت اسماعیل احمدی را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

سلام بر اسماعیل

سلام بر آن روح بی قرار ، سلام بر آن پرچم در اهتزاز ، سلام بر آن پیرو پیشتازان انقلاب و جنگ ، سلام بر آن نماد رویشها و بصیرت و دشمن شناسی در ریزش ها، سلام بر آن امید و شوق  به فتح قله های جدید. سلام بر آن  نماد و ترجمان جوان انقلابی در شناخت فرصتها و مقابله با فتنه ها .

اسماعیل احمدی نام آشنای پیوند حلقه های میانی به  خط مقدم ارائه خدمت و دفع بلا و مصیبت از مردم بود.  و تا نفس داشت  بر عهدش با امامین انقلاب، شهیدان، مدافعان حرم، جهادگران عرصه های امنیت، سلامت، سازندگی  و روایتگری استوار ماند .

سخن در بیان روحیات انقلابی و مشی و منش بسیجی اش بسیار است.  کلمات ناتوان از توصیف درون و برون این جوان انقلابی ست.  اسماعیل احمدی در یک کلام، زبان روشن  همه اسماعیل های روزگار ما خطاب به ولایت است.  آنجا که در کلام وحی،  اسماعیل خطاب به پدر و مولایش – ابراهیم-  گفت: «یا أَبَتِ افْعَلْ ما تُؤْمَرُ سَتَجِدُنی‏ إِنْ شاءَ اللَّهُ مِنَ الصَّابِرینَ» صافات ۱۰۲

 قرار یافتن و آسمانی شدنش در جوار همه شهیدان در ایام ولادت حضرت سیدالشهدا(ع) و امام سجاد(ع) و قمر بنی هاشم(ع) برای او مبارک باد.

پرچمش در اهتزار و راهش  پر رهرو باد.

مجتبی شاکری- ۶ اسفند ۱۴۰۱

کد خبر 583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha