ارائه گزارش کمک رسانی به زلزله‌ زدگان خوی در جلسه مجمع خیرین

در جلسه دویست و شصت و ششم هیئت مدیره مجمع خیرین کشور گزارشی از روند کمک رسانی و سفر به شهرستان آسیب دیده از زلزله‌ی خوی و کمک معیشتی در فاز کوتاه مدت ارائه شد.

سرویس اخبار شانا - جلسه دویست و شصت و ششم هیئت مدیره مجمع خیرین کشور صبح چهارشنبه سوم اسفند ماه ۱۴۰۱ در دفتر مجمع برگزار شد.

پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید با مدیریت مهندس بور بور، رییس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، بررسی دستور جلسه و پیگیری مصوبات پیشین آغاز و جلسه هیئت مدیره رسمیت یافت.

اهم موارد مطرح شده به شرح ذیل می باشد:

- مهندس بور بور مطالبی در رابطه با وضعیت اقتصادی و اجتماعی جامعه و تلاش دشمنان کشور در ایجاد مشکلات اقتصادی و لزوم استفاده از تمام ظرفیت های فکری و علمی و عملی داخل کشور و ایرانیان میهن دوست ارائه کرد.

-بحث درباره‌ی مهاجرت نخبگان علمی و فعالان بنگاه‌های اقتصادی به عنوان بزرگترین ثروت ملی کشور از دیگر موضوعات اجتماعی مطرح شده توسط اعضای هیئت مدیره در این جلسه بود.

-مقرر گردید مدیر عامل مجمع اوایل هفته آینده جلسه ای با حوزه‌های مدیریت بحران کشور، اورژانس، صدا و سیما و نیز آموزش و پرورش تهران در رابطه با طرح پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری برگزار و نسبت به اجرای آن اقدام نماید.

-از دکتر رنجبرزاده مشاور وزیر آموزش و پرورش و مدیریت ارشد سازمان نظام پزشکی کشور جهت ارائه گزارش اجرایی طرح نذر تخصص برای حضور در جلسه بعد دعوت گردد .

- مکاتبه ای با وزیر آموزش و پرورش جهت تاکید بر اجرای طرح «روزی به یاد دیروز» در راستای تفاهم نامه امضا شده فیمابین صورت پذیرد.

- خانم دکتر عابدینی، عضو مجمع، و دکتر اشکان نقی پور، عضو هیئت مدیره مجمع، درباره لزوم رسیدگی به شرایط معیشتی زنان سرپرست خانوار مواردی را مطرح کردند که با توجه به حضور مستمر مدیر کل مشارکت های مردمی بهزیستی کشور در جایگاه یکی از اعضای مجمع مقرر شد در مورد آن با هماهنگی بهزیستی و کمیته امداد اقدام مقتضی صورت گیرد.

- اشکان تقی پور، عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، گزارشی از روند کمک رسانی و سفر به شهرستان آسیب دیده از زلزله‌ی خوی و کمک معیشتی در فاز کوتاه مدت و لزوم رسیدگی بیشتر به وضعیت فعالان حوزه‌ی امداد و نجات و مددکاری در این شهرستان در کنار مددجویان به سبب شرایط مشابه زلزله برای همه‌ی ساکنان منطقه پرداخت که راهکارهایی جهت بررسی ارائه شد.

- آقای دکتر بدخشان، آقای تنعمی و حاج آقا کارگری درباره‌ی دو گلریزان موفق خیرین در بیمارستان طالقانی و شیرخوارگاه شبیر گزارشی شفاهی ارائه کردند.

کد خبر 592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha