کوثری: «شهید احمدی» عزیز به آرزوی خود دست یافت

عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: از دوره جوانی اش، او را می شناختم، «شهید احمدی» عزیز جهادگر ما به آرزوی خود یعنی «شهادت» دست یافت.

سرویس اخبار شانا - محمد اسماعیل کوثری، عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، شهید دکتر اسماعیل احمدی را که عصر پنج شنبه در پی سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهان، دعوت حق را لبیک گفت، جهادگری با اخلاص، با اخلاق و پر جنب و جوش دانست و بیان داشت: اخلاق حسنه و نیک شهید احمدی زبانزد بود.

وی در توضیح سعه صدر و روح زلال این جهادگر شهید افزود: با هر فردی حتی برای اولین بار هم روبرو می شد، به نحوی با چهره بشاش احوالپرسی می کرد که گویا او را سالهاست می شناسد و با او رفیق است.

کوثری خاطرنشان کرد: شهید دکتر اسماعیل احمدی روحیه جهادی و فداکارانه ای داشت و مورد توجه بسیاری از عزیزان بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تبیین یک ویژگی برجسته آن جهادگر آسمانی شده، ابراز داشت: شهید احمدی روحیه برادری و نزدیک کردن قلوب به یکدیگر را داشتند، این روحیه در هر فردی نیست، ایشان در جهت کسب رضایت خدا حرکت می کرد.

وی همچنین غایت محبوب شهید احمدی را اینگونه بیان داشت: از دوره جوانی اش، او را می شناختم، عزیز جهادگر ما به آرزوی خود یعنی «شهادت» دست یافت.

کد خبر 605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha