بی آزار تهرانی: شهید احمدی وقتی مشاور وزیر شد، "احمد فداله" را فراموش نکرد

عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: اگر کسی اخلاق ربانی داشته باشد، اول سال که می گوید «حول حالنا الی احسن الحال» این احسن الحال، همان نوکری مردم است؛ ویژگی که شهید دکتر احمدی داشت.

سرویس اخبار شانا - حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی، عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، شهید دکتر اسماعیل احمدی را یک مدیرکل خاکسار دانست و بیان داشت: شهید احمدی در همه شئون جهادی بود و در آخرین سِمت خود هم، منش نوکری مردم را داشت، او بود که به جایگاه مشاور وزیر و مدیرکل حوزه ریاست، اعتبار داد.

وی در تبیین روحیه خدمت و جهاد «شهید دکتر احمدی» در همه حال، ابراز داشت: وقتی هم که مشاور وزیر شد، «احمد فداله» (دهستان دورافتاده ای در دزفول) را فراموش نکرد و حال و هوای او تغییری نداشت.

عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب افزود: در امور ورزش نیز منشأ خدمات و نقطه امیدی برای بچه های حزب اللهی بود، من ورزشکار هستم و وقتی مواردی را با ایشان در میان می گذاشتم، پیگیری و مساعدت می کرد.

حجت الاسلام بی آزار تهرانی با تعبیر زیبایی از «احسن الحال» و ویژگی بارز آن جهادگر عزیز، خاطرنشان کرد: اگر کسی اخلاق ربانی داشته باشد، اول سال که می گوید «حول حالنا الی احسن الحال» این احسن الحال، همان نوکری مردم است؛ ویژگی که شهید دکتر احمدی داشت.

کد خبر 607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha