جزئیات برگزاری جلسه سه ساعته شورای ائتلاف ایلام با استاندار

در این نشست سه ساعته اعضای شورای ائتلاف استان ایلام پیرامون موضوعات و مسائل جاری روز با نگاه آسیب شناسانه و نقد و نظر پیرامون عملکرد استاندار پرداختند.

سرویس استان‌های شانا - جمعی از اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان ایلام با استاندار این استان دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار که شامگاه روز سه شنبه ۲ اسفند ماه ۱۴۰۱ در دفتر کار دکتر بهرام نیا  استاندار ایلام برگزار شد رئیس ، دبیر و جمعی از اعضای موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان نکته نظرات خود را بیان کردند و در پایان استاندار در زمینه‌های مختلف اظهاراتی را ایراد کرد.

در این نشست سه ساعته اعضای شورای ائتلاف استان ایلام پیرامون موضوعات و مسائل جاری روز با نگاه آسیب شناسانه و نقد و نظر پیرامون عملکرد استاندار و مدیران دستگاههای اجرایی استان در دولت سیزدهم  با نگاه به استان ایلام به تفصیل اظهار نظر نمودند .

موضوعات مطروحه که توسط اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان چهره به چهره در حضور استاندار مطرح شد  شامل این موارد بود :

▪️ توجه ویژه و برنامه محور و همه جانبه  به شرایط کنونی در ابعاد اقتصادی و فرهنگی.

▪️توجه به ابعاد نظارتی بویژه در بازار بواسطه اینکه  امروز سفره مردم تهدید شده ، گرانی و بیکاری مزید بر علت و باید فکری به حال آن شود تا امید نسبت به دولت انقلابی در بین مردم کمر نگ نشود .

▪️ باز مهندسی در انتخاب و انتصاب مدیران. باید کسانی انتخاب شوند که تفکر انقلابی را عملا باور داشته و دلسوز نظام باشند و  در انتخاب مدیریت ها آن دقت لازم انجام نشد و بیشتر بدنه های مدیریت اجرایی وابستگان به دولت قبل هستند و عملا رغبتی در آنان برای انجام برنامه های دولت انقلابی وجود ندارد تغییر آنان مطالبه جدی جریان انقلابی استان است و نباید بیش از این فرصت سوزی شود .

▪️ حاکمیت دولت قبلی در کشور به پایان رسید ولی همچنان حاکمیت مدیران میانی آنها پابرجا بوده که اولین دغدغه فکری همه و آن کسانی که در این ۸ سال زجر کشیده‌اند پایان دادن به چنین مدیریت‌هایی است.

▪️ مدیریت در استان ما با همه جا متفاوت است مدیریت در اینجا اقتضائات خاص خود را دارد و دخالت نماینده در انتصابات تمام محاسبات را بهم زده است  استاندار انقلابی  باید  مجموعه را هماهنگ نماید  تا اصل هدف که شایستگی و داشتن تفکر و باور انقلابی است  خدشه‌دار نشود. در آوردن   شایستگان انقلابی و ارزشی  پای کار  و سپردن مسئولیت به آنان بیش از این تعلل جایز نیست .

▪️ در استان از حیث عملکرد عمرانی  ، فرهنگی ، اجتماعی و همچنین  وجود شهرداری ناتوان که هیچ اقدام مثبتی در مرکز استان نداشت ، عدم نظارت بر بازار  و عدم پرداخت حقوق به کارگران و سایر نیازها  در استان  و عدم حضور مدیران در بین مردم  و سایر مسائل  تحولی دیگر برنامه ای وجود ندارد  و متاسفانه آنهایی که در تقابل با دولت انقلابی هستند  از این وضعیت سوء استفاده می‌کنند و باید مجدانه استاندار ورود نماید بدون ملاحظه موانع را رفع نماید .

▪️عدم مشورت با نخبگان فرهنگی و دانشگاهی دغدغه مند و انقلابی برای تعالی و پیشبرد اهداف دولت انقلابی در استان ایلام خلایی است که عملا محسوس می باشد .

▪️   ساختار فرهنگی در استان بسیار ضعیف و نیازمند تغییر اساسی است که باید از نیروهای جهادی و ارزشی کارآمد در این حوزه استفاده شود همچنین آموزش و پرورش  ، دانشگاه باید دچار تحول شود چرا که نگرانی در حوزه های تربیتی  ، عدم ترویج فرهنگ دینی ، عدم رفع شبهات در بین نسل جوان ، و نیز عدم روشنگری در جهات عدیده  وجود دارد.

▪️ این مجموعه انتظار دارد پس از ۸ سال  که آرزوی تشکیل دولت انقلابی محقق شده است  نیروهایی که در هشت سال اخیر مورد بی مهری قرار گرفتند و  ضربه های بسیاری دیدند امروز در دولت خودشان در حاشیه قرار نگیرند و میدان دار و پرچمدار خدمت ارزشی و جهادی باشند و نباید این زحمات پایمال شود باید جوانهایی در راس قرار گیرند که جان خود را فدای تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی و صیانت از تفکر ولایی می نمایند .

▪️ باید از نیروهای شایسته  انقلابی به کار گیری شود بحث قومیتی باید نادیده گرفته شود نیروهای انسانی باورمند و میدانی باید حضور داشته باشند .

▪️اطلاع رساتی از توفیقات دولت در استان ایلام بسیار ضعیف است و در این ارتباط باید اقدام تحولی صورت گیرد .

▪️ حضور شخص استاندار ، معاونین استاندار ، مدیران کل و فرمانداران در نماز جماعت مساجد ودر بین مردم و پاسخگویی به مشکلات آنان ضروری و باید در دستور کار استاندار باشد .

گفتنی است استاندار در این نشست به طرح بخشی از اقدامات خود پرداخت و همه نظرات و پیشنهادات مطروحه را یاداشت و بر روند اجرای آنان در حد توان تاکید نمود .

کد خبر 608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha