پیام تسلیت جمعیت جانبازان بمناسبت شهادت جانباز ولی الله میرعزیزی

در این پیام آمده است: میرعزیزی همچون دیگر جانبازان با درد رفاقتی دیرینه داشت و ترجمان واقعی این کلام بود که:«در بلا من دیده ام لذات او/مات اویم، مات اویم، مات او»

سرویس احزاب شانا- جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بمناسبت شهادت جانباز ولی الله میر عزیزی بیانیه ای صادر کرد:

 من المؤمنین رجال صد قوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر و مابدلوا تبدیلا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‏اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (٢٣ احزاب)

جانباز شهید ولی الله میر عزیزی از نام آشنایان لشگر۱۰سید الشهدا(ع) در ایام ولادت قمربنی هاشم (ع) به خیل یاران شهیدش پیوست.

حاج ولی الله در سال۶۰ برای نخستین بار در فتح بستان به جبهه اعزام شد و در عملیات فتح المبین به حلقه وصل جانبازان پذیرفته شد .

وی پس از بهبودی نسبی به جبهه بازگشت و در دوران دفاع مقدس در تمامی عملیات های مهم شرکت داشت. در عملیات خیبر از ناحیه کمر مجروح شد و پس از آن در قسمت پشتیبانی ادوات زرهی تیپ۱۰۶ مشغول به خدمت شد.

ایشان به دفعات در مناطق عملیاتی فکه، بدر، والفجر هشت و مخصوصاً در حلبچه مجروح و شیمیایی شد. این جانباز ۷۰درصد همواره در میان جانبازان، چهره شناخته شده ی پرچمداری از ولایت، پاسداری از مکتب امامین انقلاب و سنگربان میراث گران سنگ خون شهیدان بود.

میرعزیزی همچون دیگر جانبازان با درد رفاقتی دیرینه داشت و ترجمان واقعی این کلام بود که:«در بلا من دیده ام لذات او/مات اویم، مات اویم، مات او»

پیکر مطهر این عزیز، صبح روزدوشنبه ۸اسفند از شهرک شاهدتهرانپارس، برای قرار یافتن در کنار شهیدان و جانبازان شهید تشییع خواهد شد.

کد خبر 609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha