گزارش دبیر کانون اساتید شانا از پیشنهاداتش برای اصلاح بودجه ۱۴۰۲

روح الله متفکرآزاد، نماینده مجلس، در توئیت هایی از پیشنهاداتش برای اصلاح لایحه بودجه ۱۴۰۲ جهت تسهیل فعالیت فعالان و تولیدکنندگان صنایع دستی و ممنوعیت کاهش بودجه پژوهشی شرکت های دولتی نوشت.

به گزارش شانا، دکتر روح الله متفکرآزاد، دبیر کانون اساتید شانا و نماینده مجلس شورای اسلامی، در توئیتی با هشتگ «گزارش به مردم» در خصوص پیشنهاداتش برای اصلاح لایحه بودجه ۱۴۰۲ نوشت: «در بند د تبصره ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۲ شرکت ها، بانک ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت مکلف به پرداخت ۶۰ درصد از هزینه های پژوهشی مربوط به خود با همکاری دانشگاه ها، پارک های علم فن و آوری و... به صندوق شورای عالی علوم و تحقیقات و فناوری در خزانه شده اند. پیشنهاد دادم اگر پرداختی در این قالب انجام نگردد به خزانه داری کل برای برداشت از حساب این شرکت ها و موسسات مجوز داده شود، همچنین پیشنهاد دادم که کاهش اعتبارات و هزینه های امور پژوهشی شرکت ها و موسسات دولتی ممنوع شود که هر دو پیشنهاد در صحن تصویب شد.»

گزارش دبیر کانون اساتید شانا از پیشنهاداتش برای اصلاح بودجه ۱۴۰۲

متفکرآزاد همچنین در توئیت دیگری گزارش داده است: «بر اساس پیشنهادی که در بررسی نوبت عصر  دیروز بودجه ارائه دادم و به تصویب اکثریت مجلس رسید، فعالان و تولیدکنندگان صنایع دستی می توانند در شهرک های صنعتی مستقر و از معافیت ها و مزایای شهرکهای صنعتی بهره‌مند شوند.»

گزارش دبیر کانون اساتید شانا از پیشنهاداتش برای اصلاح بودجه ۱۴۰۲

کد خبر 616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha