موضع گیری شورای ائتلاف البرز درباره اقدام ضدایرانی سازمان ملل

در پیام دبیر شورای ائتلاف استان البرز آمده است: بالاترین نهاد نظارتی سازمان ملل متحد در کمک به پیشرفت زنان در حق زنان ایران ظلم کرد.

به گزارش کمیته رسانه و ارتباطات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، در پیام دبیر شورای ائتلاف استان البرز آمده است:

جمهوری اسلامی ایران طبق یک فرایند دموکراتیک و با اکثریت آرا (۴۳رای از۵۴ کشور) عضو کمیسیون مقام زن سازمان ملل شده بود،که طی یک اقدام بی سابقه و بدون پایه و اساس قانونی و آیین‌نامه‌ای با تلاش ایالت متحده آمریکا که سردمدار نقض حقوق بشر است از این کمیسیون حذف شد!!!

کدام آمریکا ؟؟

آمریکایی که یک سوم زندانیان زن جهان را در زندان های خود محبوس کرده است!!!

آمریکایی که از سال ۲۰۱۵ تاکنون حداقل ۲۵۰ زن را در خیابان و بدون محاکمه توسط پلیس های وحشی خود به قتل رسانده است.( نمونه بارزش لئوناهیل مادر باردار ۲۶ ساله است!)

مشکل اصلی آمریکا ، ایرانی است که دارای «حاکمیت مستقل» است. شهرت آمریکا در کودتا و ترور و سیاست های ظالمانه و فشارهای حداکثری و تحمیل تحریم‌های غیرقانونی علیه کشورهای مستقل کتمان ناپذیر است!

اگر مشکل آمریکا حقوق زنان بود ، هرگز نباید در مقابل نقض حقوق زنان فلسطینی توسط اسرائیل غاصب ، سکوت می کرد!!!

ما زنان ایرانی اعلام می داریم: هرچند بالاترین نهاد نظارتی سازمان ملل در کمک به پیشرفت زنان ، در حق زنان ایرانی ظلم کرد، اما چه ایران عضو کمیسیون مقام زن باشد و چه نباشد ، زنان و دختران ایرانی به فعالیت‌های موثر خود در مجامع بین المللی ادامه خواهند داد و همچنان شاهد حضور زنان قوی، خلاق، پویا و مستقل و هوشمند ایرانی در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی خواهیم بود.

کد خبر 62

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha