جلسه شورای ائتلاف استان خوزستان با حضور استاندار برگزار شد

رئیس شورای ائتلاف استان خوزستان در سخنان خود به چگونگی کار تشکیلاتی، استفاده از ظرفیت‌ها و مطالبه‌گری برای رفع مشکلات مردم پرداخت.

سرویس استان‌های شانا - در جلسه‌ای که با حضور اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خوزستان و با شرکت استاندار استان تشکیل شد، دکتر ناصر سودانی رئیس این شورا ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و خیرمقدم به اعضای شورای ائتلاف گفت: حماسه ۲۲ بهمن را به ملت عزیز و شما که بخشی از آن هستید تبریک عرض می‌کنم چرا که حضور پرشور و شعور مردم در صحنه، بافته‌های دشمن را رشته کرد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: مقاومت ملت ما در برابر تلاش دشمنان، آنان را به عقب راند و مجبور شدند سپاه پاسداران را از لیست تحریم خارج کنند و در مذاکرات برجام از موضع تند خود کوتاه بیایند هر چند که دشمن از دشمنی و شیطنت‌های خود دست بر نمی‌دارد.

وی در ادامه به نزدیکی میلاد با سعادت امام زمان (عج) و غلبه حزب الله بر شیاطین پرداخت و بیان داشت: صاحبان قدرت و آنانی که اسیر شهوت هستند، می‌خواهند دنیا را به سمت و سوی خود بکشند اما اکنون که در آستانه میلاد با سعادت منجی عالم بشریت هستیم برای ظهورش نیاز به بیداری و بیزاری، رویش و ریزش، حجم و حدم و ساخت مسیری هموار داریم.

ما در ۲۲ بهمن با پیروزی انقلاب، طاغوت را فرو ریختیم و نتیجه آن برقراری خدا پرستی، انسانیت، رهبری شایسته و الهی، کاشتن قانون و حاکمیت شرعی بود که به جان خریدیم و بدانید که غلبه با حزب الله است و تا زمانی که در این راه هستیم عنایت الهی در انتظار است. رئیس شانای خوزستان در سخنان خود به چگونگی کار تشکیلاتی، استفاده از ظرفیت‌ها و مطالبه‌گری برای رفع مشکلات مردم پرداخت.

کد خبر 627

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha