کد خبر 63
۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
قتلگاه نوجوانان و جوانان

فضای مجازی بتدریج و در یک فرایند، انسانِ دیندار را بی دین، معتقد را بی اعتقاد، محجبه را بی حجاب، محجوب را بی حیا، با شرف را بی شرف، باغیرت را بی غیرت، مظلوم راظالم، مَحرم را مُجرم میکند.

به گزارش کمیته رسانه و ارتباطات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، نورالدین قدیمی معاون استان‌های شورای ائتلاف در کانال خود در شبکه ایتا نوشت:

رهبر معظم انقلاب در تاریخ۹۵/۸/۱۹ در دیدار با مسئولان جبهه فرهنگی پیش بینی کردند که اگر فضای مجازی مدیریت نشود، درست مورد استفاده قرار نگیرد، شناخته نشود، یله و رها باشد برای سواد رسانه‌ای مردم تدبیری صورت نگیرد این منطقه قتلگاه نوجوانان و جوانان خواهد بود.

دراغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر نقش اول هدایت و تشویق و تحریک به اَعمال خلاف امنیت ملی، اقدامات وحشیانه ازشکنجه، قتل، آتش زدن و تخریب و مقابله با نیروهای اطلاعاتی، امنیتی، نظامی، بسیج و...این فضا بود این فضا برخی جوانان ارزشی و مذهبی را درطی این سالیان به تدریج از اعتقادات و باورهای خود دور و به یک جوان بی ارزش، پوچ، تهیِ آماده انفجار تبدیل کرد.

تحت تاثیر این فضا و وابستگی به دشمنان، ازجایگاه نمازجمعه به امنیت کشور و جان مردم حمله شد. فضای مجازی باعث شهادت تعدادی ازجوانان بسیجی و حزب اللهی و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و کشته شدن تعدادی افراد دیگر گردید؛ افرادی که آنها هم می توانستند مدافع امنیت کشور و ملت باشند.

فضای مجازی بتدریج و در یک فرایند، انسانِ دیندار را بی دین، معتقد را بی اعتقاد، محجبه را بی حجاب، محجوب را بی حیا، با شرف را بی شرف، باغیرت را بی غیرت، مظلوم راظالم، مَحرم را مُجرم میکند.

تمام مدیرانی که در این حوزه مسئولیت داشته و در انجام رسالت خود به هردلیل کوتاهی داشته اند؛ در خونهای ریخته شده شریک هستند و باید پاسخگو باشند و اگر هم از پاسخگویی در این دنیا به هر دلیلی فرار کنند، قطعاً در دادگاه عدل الهی، وادار به پاسخ دادن خواهند شد و عدالت درباره آنها اجرا خواهدشد.

باید هر چه سریعتر برای این فضا که قتلگاه نوجوانان و جوانان است تدابیر لازم اندیشیده شود. درغیراینصورت باید منتظر روزهایی باشیم که درصد زیادی از نوجوانان و جوانان را نابوده شده ببینیم که امیدواریم متولیان امر بیدار شوند و به این اوضاع نامناسب سامان دهند و البته در کنار و مهمتر از اقدام مسئولان، خانواده های محترم هستند که باید مراقبت کنند و از غرق شدن بیشتر فرزندانشان در باتلاق فضای مجازی جلوگیری کنند.

کد خبر 63

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha