بوربور: احزاب برای حل مشکلات کشور برنامه داشته باشند

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: دبیران احزاب نسبت به حل مشکلات استان ارائه برنامه داشته و این موضوع را با راه اندازی کمیته های تخصصی پیگیری نمایند.

سرویس احزاب شانا - جلسه دبیران احزاب اصولگرای استان گلستان با مهندس حبیب الله بوربور، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این نشست که با حضور رئیس خانه احزاب استان، اعضای فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب استان و دبیر شورای هماهنگی احزاب اصولگرای استان گلستان برگزار شد، دبیران به ارائه نقطه نظرات، پیشنهادات و راهکارهای خود در خصوص مسائل روز پرداختند.

در این جلسه پیشنهاداتی از سوی دبیران بیان شد که انتخاب یکی از دبیران احزاب به عنوان رابط با استانداری گلستان جهت پیگیری امور مربوط به احزاب در استانداری و همچنین برگزاری جلسات فصلی و ماهیانه با استاندار محترم گلستان، برگزاری جلسات شورای ائتلاف و شورای وحدت در شهرستان ها با حضور حداکثری اعضا از مطالب عنوان شده بود.

در ادامه جلسه، مهندس بوربور پس از استماع نقطه نظرات دبیران، نسبت به همگرایی هرچه بیشتر بین شورای ائتلاف و شورای وحدت تاکید کرد و عنوان داشت: نقش دبیران احزاب در این موضوع بسیار تعیین کننده و مهم میباشد.

وی تصریح کرد: دبیران احزاب استان نسبت به حل مشکلات استان ارائه برنامه داشته و این موضوع را با راه اندازی کمیته های تخصصی پیگیری نمایند.

کد خبر 631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha