برنامه‌های شورای ائتلاف استان تهران برای سال آینده اعلام شد

تشریح برنامه‌های شورای ائتلاف استان تهران در سال آینده دستور کار نشست هم‌اندیشی مسئولین شورا در استان تهران بود.

سرویس استان‌های شانا - نشست دوره‌ای مسئولین شورای ائتلاف شهرستان‌های استان تهران روز جمعه ۱۲ اسفندماه با شرکت رئیس، دبیر و معاون بانوان شهرستان‌های استان و با حضور مهندس مهدی چمران رئیس شورای ائتلاف استان تهران، مهدی علیزاده دبیر شورای ائتلاف تهران و نورالدین قدیمی معاون استان‌های شورای ائتلاف برگزار شد.

در ابتدای این نشست قدیمی معاون استان‌های شورای ائتلاف تحلیلی از شرایط حال حاضر کشور ارائه و نکاتی در خصوص برنامه دشمنان برای آشوب در پاییز امسال مطرح و از لزوم آمادگی نیروهای جبهه انقلاب برای مقابله با سناریوهای جنگ ترکیبی دشمن و جهاد تبیین برای توجیه افکارعمومی نسبت به شرایط و مشکلات کشور سخن گفت.

در ادامه برنامه مهندس مهدی چمران رئیس شورای ائتلاف استان تهران و رئیس شورای شهر تهران نیز در سخنانی با اشاره به جایگاه شورای ائتلاف، نکاتی در خصوص تحرکات جریانات معارض مطرح نمود.

در بخش دیگری از این نشست، روسای شهرستان‌های حاضر در برنامه ضمن بیان دیدگاه‌ها، دغدغه‌ها و خواسته‌های خود از شورای ائتلاف، بر ضرورت سازماندهی تشکیلاتی جهت ارتباط گیری با نخبگان، جوانان و بخصوص بانوان برای فعال تر شدن جبهه انقلاب، تأکید بر حفظ وحدت و ضرورت حضور تاثیر نیروهای انقلابی در صحنه، تبیین ساختار و سازمان جدید شورای ائتلاف و تشریح برنامه های آینده تاکید کردند.

کد خبر 632

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha