قدیمی: شورای ائتلاف تلاش می کند فعالیت نیروهای انقلابی را اثربخش‌تر کند

قدیمی در توضیح چگونگی تشکیل و فعالیت جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: شورای ائتلاف تلاش می کند فعالیتهای نیروهای انقلابی اثر گذار را منسجم و اثربخشتر کند.

به گزارش کمیته رسانه و ارتباطات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، نورالدین قدیمی معاون هماهنگی امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در جلسه اعضای جمعیت فاداران انقلاب اسلامی در روز پنج شنبه 24 آذرماه گفت : در روزگار و دنیای کنونی با فرعون جدیدی به نام آمریکا روبرو هستیم که خود را همه کاره جهان می داند و انتظار دارد همه از او تبعیت و فرمانبرداری داشته باشند. لذا تا آمریکا باشد و انقلاب اسلامی نخواهد زیر باز ظلم برود، این توطئه ها برچیده نخواهد شد و این ماهستیم که باید تلاش کنیم با توطئه ها مقابله و آنها را خنثی کنیم.

وی در خصوص فعالیتهای یک سال و نیم اخیر شورای ائتلاف، به اقدامات این شورا در حمایت از دولت آیت الله رئیسی اشاره کرد و گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تلاش می کند با حمایت تشکیلاتی، زمینه‌ساز حمایت عمومی از دولت مردمی باشد و آن را به عنوان اصلی‌ترین وظیفه خود می داند.

قدیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود برخی مشکلات در اداره کشور گفت: مشکل اصلی مدیریت کشور ما این است که نگاه فنی و مدیریتی کنار گذاشته شده و کشور بیش از حد متعارف سیاسی اداره می شود. لذا می بینیم با جابه جایی دولتها و روی کار آمدن مدیران جدید به ویژه در جریان اصلاح طلب، همه تحربیات گذشته کنارگذاشته می شود و هر مدیری سعی می کند در کلیه سطوح مسئولیتی، فقط همفکرهای ساسی خودرا منصوب کند.

معاون استانهای شورای ائتلاف با اشاره به برخی انتقادات به کند بودن تغییرات و انتصابات در دولت انقلابی گفت: باید مدیران و مسئولا تلاش کنند کشور سیاسی نه، بلکه فنی و براساس کارمدی ها و شایستگی ها اداره شود و افراد شایسته ای که در دولتهای قبلی هم مسئولیت داشته اند، به شرط صداقت و کارآمدی و توان خدمت و نقش نداستن در بروز وضعیت فعلی، به کارخود ادامه دهند که آیت الله رئیسی به این موضوع اعتقاد دارند و در حال زمینه سازی فرهنگ جدیدی از انتخاب همکاران و مدیران اداره کشور هستند.

قدیمی در توضیح چگونگی تشکیل و فعالیت جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: شورای ائتلاف تلاش می کند فعالیتهای نیروهای انقلابی اثر گذار را منسجم و اثربخشتر کند. در حال حاضر در سطح کشور به این جریان انقلابی فرگیر، اعتمادی وجود دارد که باید با انجام فعالیتهای مناسب به این اعتماد پاسخ داده شود.

ایشان افزود : شورای ائتلاف در کلیه سطوح تسکیلاتی، از سه ضلع هیات موسس، دبیران احزاب و منتخبین مجمع عمومی انتخاب می سود که چگونگی تحقق آن در قالب دستورالعمل تشکیلاتی به استانها ابلاغ شده است.

معاون هماهنگی اموراستانهای شورای ائتلاف صمن تشکر از دبیران استانی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به خاطر حضور تاثیرگذار و وحدت بخش در فعالیت های شورای ائتلاف، با اشاره به انتخابات سال آینده مجلس شورای اسلامی، به موضوع ضرورت حفظ وحدت در کلیه فعالیتها و پرهیز از رفتارهای وحدت شکن اشاره کرد وگفت: ما برای ادامه مسیر روبه رشد انقلاب اسلامی و حضور نیروهای اتقلابی در عرصه های قانونگذاری و مدیریت کشور، راهی و چاره ای جز حفظ وحدت در بین همه نیروهای انقلابی نداریم و شورای ائتلاف محلی است برای دور هم جمع شدن و یکی کردن انرژی های پراکنده همه جریانهای انقلابی حتی با سلیقه های مختلف.لذا از همه عزیزان توقع داریم ضمن اینکه خودشان معتقد و عامل به وحدت باشند، دیگران را نیز به حفظ وحدت دعوت و از بروز هرگونه تشتت و چند سلیقگی در بین نیروهای انقلابی جلوگیری کنند.

کد خبر 65

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha