حدادعادل: برنامه شورای ائتلاف واسطه‌گری میان مردم و مسوولان جهت حل مشکلات است

با هماهنگی معاونت سازماندهی و شبکه‌سازی شورای ائتلاف، نشست مشترک اتاق اصناف با شهردار تهران برای حل معضلات شهری و هم‌اندیشی برای بهبود شرایط برگزار شد.

سرویس اخبار شانا - با هماهنگی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، شب گذشته نشست اعضای اتاق اصناف تهران با شهردار ، رییس شورای شهر و معاونان شهرداری تهران برگزار شد.

در این جلسه دکتر حداد عادل طی سخنانی با تشریح دستاوردهای ارتباط و تعامل نزدیکتر  شورای ائتلاف با اقشار، اصناف و گروه های مختلف مردمی، تاکید کرد: بنا داریم با استفاده از ظرفیت های دولت، مجلس و دیگر نهادهای کشور، واسطه میان اقشار مختلف مردم با مسوولان جهت گره گشایی از مشکلات و تسهیل کننده امور مردم باشیم.

دکتر غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به اینکه دو سه هفته اخیر با تلاطم غیرقابل پیش بینی قیمت ارز مواجه بودند، اظهار کرد: این مسئله یک واقعیت است و ما نیز آن را تصدیق می‌کنیم که اصناف با ثبات قیمت روبرو نیستند. این واقعیت انکار ناپذیر است اما این مطلب را می‌خواهم بگویم که ما در ۱۰ سال گذشته نیز شاهد افزایش قیمت ارز بوده‌ایم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: از وقتی که تحریم‌ها شدت پیدا کرده است ما شاهد هستیم که قیمت ارز از ۳۵۰۰ تومان افزایش یافت.

وی ادامه داد: این جهش‌های اخیر حیرت آور بود و این در حالی است که در دولت سیزدهم شاید در مدت ۱۰ ماه نهایتاً دو هزار تومان قیمت ارز افزایش داشت، اما در روزهای اخیر افزایش قیمت شدید بود و حتی در روز تعطیل نیز شاهد افزایش قیمت بودیم.

حداد عادل تصریح کرد: تلاطم قیمت ارز ربطی به مسائل اقتصادی ندارد و یک مسئله آزار دهنده و تحریمی و توطئه آمیز از سوی دست‌های آشکار و پنهان است که البته باید دولت با تدبیر این مسأله را حل کند.

وی افزود: همواره باشیب قیمت ارز مواجه بوده‌ایم اما این شیب طی هفته‌های گذشته افزایش داشت و امیدواریم این ثبات بازگردد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: تدبیرهایی انجام شده است که ثبات به نرخ و بازار ارز برگردد؛ باید در نظر داشت که داشتن استقلال‌ بهایی دارد و سختی هایی برای مردم ایجاد کرده است و هر ملتی بهای استقلال را طی کند به نتایج آن می‌رسد.

وی اضافه کرد: نمونه آشکار دخالت‌ها، دست‌های خبیث پنهان در ماجرای مسمومیت دختران دانش آموز است و ببینید که چه بساطی راه انداخته‌اند، به طوری که از وزیر خارجه آمریکا تا مقامات اروپایی تلاش می‌کنند که نشان دهند دولت ایران این کار را انجام می‌دهد و این حیرت آور است، لذا این کار توطئه گران برای سرگرم کردن مردم است.

در جلسه شب گذشته، نمایندگان اتحادیه ها و صنوف مختلف تهران به بیان مشکلات خود در حوزه شهری پرداخته و شهردار تهران نیز بر مساعدت و همکاری بیشتر جهت حل معضلات آنها تاکید کرد.

کد خبر 651

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha