تبریک ولادت امام زمان (عج) توسط شورای ائتلاف مازندران

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران با صدور پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان و ولادت با سعادت حضرت مهدی(عج) را تبریک گفت.

سرویس استان‌های شانا - در پیام شورای ائتلاف مازندران به مناسبت ولادت حضرت ولی عصر (عج) آمده است:

نیمه شعبان، خجسته میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج)، عید منتظران وراثت زمین برای مستضعفان و شکست سلطه جبّاران و افروختن چراغ شوق در دل مسلمانان، عدالت خواهان و امید بخشیدن به محرومان است.

عید ولادت حضرت مهدی(عج) تفاوتی اساسی و جوهری با دیگر اعیاد اسلامی و مناسبت ها دارد؛ در اعیاد دیگر، همه‌ی نگاه به گذشته است(البته برای حال و اینده) اما در این عید، همه‌ی نگاه به آینده، امید نسبت به آن و به تبع آن تلاش جهت رسیدن به شرایط و لحظه ظهور امام زمان(عج) است.

جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، آخرین شکوفه ی باغ احمدی، منتقم خون امام حسین(ع)، مجری عدالت، حجت الله علی العالمین حضرت حجت بن الحسن العسکری (ع) را خدمت؛ نایب برحق ایشان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، عموم مسلمانان، شیعیان جهان و به‌ویژه‌ مردم ولایتمدار و انقلابی مازندران تبریک عرض می نماید و از خداوند متعال تعجیل در فرج مبارک آن حضرت را مسئلت دارد.

کد خبر 665

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha