پیام شورای ائتلاف مازندران به مناسبت روز سربازان گمنام امام زمان (عج)

نیروهای اطلاعاتی کشور چشم بینا و بیدار نظام اسلامی و حافظان امنیت می باشند که از جمله متدین ترین، متعهدترین، زبده‌ترین و کارآمدترین نیروها و سرمایه‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

سرویس استان‌های شانا - جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران با صدور پیامی هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر می باشد:

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در خصوص تلاشها و مجاهدتهای این عزیزان گفت: با تشکر از زحمات اعضای محترم وزارت اطلاعات این سربازان گمنام امام زمان (عج). از افتخارات جمهوری اسلامی این است که افراد متدین و متعهد و شخصیت‌های روحانی در چنین وزارت خانه‌ای هستند.

مقام معظم رهبری : وزارت اطلاعات مظلوم است ، اما در اوج مظلومیت اقتدار دارد

نامگذاری روز ولادت امام زمان (عج) به عنوان روز سربازان گمنام آن حضرت، نشانگر اهمیت، جایگاه ویژه، حساس و تأثیرگذار وزارت اطلاعات،و دیگر دستگاه‌های اطلاعاتی-امنیتی جمهوری اسلامی ایران در حفاظت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر حملات  اطلاعاتی گسترده دشمنان می باشد.

نیروهای اطلاعاتی کشور چشم بینا و بیدار نظام اسلامی و حافظان امنیت می باشند که از جمله متدین ترین، متعهدترین، زبده‌ترین و کارآمدترین نیروها و سرمایه‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و به دور از هر گونه چشم داشت، با مجاهدت‌های خاموش، زمینه موفقیت‌های داخلی و بین‌المللی دستگاه‌های مختلف کشور را فراهم می‌آورند و در شرایطی که دشمنان همیشگی ملت ایران با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خود بدنبال بر هم زدن نظم و امنیت ایران اسلامی و تحت فشار قرار دادن ملت بزرگ ما هستند، سربازان گمنام امام زمان(عج) امنیت و آرامش را برای آحاد جامعه به ارمغان می آورند.

جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان(عج) را به محضر مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران و سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات،  و دیگر دستگاه های اطلاعاتی کشور تبریک عرض نموده ، سلامتی و موفقیت این عزیزان را از درگاه ایزد متعال خواهان و خواستاریم

کد خبر 666

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha