جلسه آیت الله رئیسی با نیروهای انقلاب در سفر به خراسان جنوبی

خسروی بیان داشت: رئیس جمهور جلسه ای ۵۰ نفره با نیروهای انقلاب اسلامی خراسان جنوبی تشکیل دادند، از شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان هم در این جلسه دعوت کردند.

به گزارش کمیته رسانه و ارتباطات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، حسن خسروی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان جنوبی، استقبال بسیار پرشور مردم خراسان جنوبی از آیت الله رئیسی در سفر به استان که در روزهای پنج شنبه و جمعه انجام شد را پاسخی دندان شکن به اغتشاشگران دانست و گفت: عده ای که می گویند صدای مردم را بشنوید، در این استقبال و اجتماع بزرگ مردم خراسان جنوبی صدای ملت را بشوند.

وی با بیان اینکه مردم در پشت بام ها و کوچه ها نیز در استقبال از آیت الله رئیسی حاضر شده بودند، بیان داشت: حضور پرشور مردم در استقبال از آیت الله رئیسی، کف های روی آب را از بین برد و مانند باران سیل آسایی زوائد را پاک کرد.

*مدعیان، صدای مردم را در استقبال پرشور از آیت الله رئیسی در سفر به خراسان جنوبی بشنوند

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امام جمعه بیرجند نیز روز جمعه در خطبه ها با اشاره به این استقبال پرشور، فرمودند آقایانی که دنبال شنیدن صدای مردم هستند، این صدا را بشوند.

خسروی گفت: آیت الله رئیسی، سید صولت مرتضوی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور نیز در نماز جمعه بیرجند حضور به هم رساندند.

وی به افتتاح پروژه ها در این سفر نیز اشاره و خاطرنشان کرد: رئیس جمهور محترم واحد احیای مستقیم مجتمع فولاد قائنات با ظرفیت تولید سالیانه ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی و نیز  بخش مایع مدول دوم «تصفیه‌خانه شهر بیرجند» را افتتاح و از اولین خط تولید تایر تک مرحله‌ای کشور در کارخانه کویرتایر بیرجند بازدید کردند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان جنوبی همچنین افزود: علاوه بر اینها، حضرت آیت الله رئیسی به روستای مرزی لانو و همچنین نهبندان سفر کردند و با استقبال پرشوری مواجه شدند، وزرا هم به شهرستان های مختلف اعزام شدند که بسیار قابل تقدیر بود.

*جلسه آیت الله رئیسی با نیروهای انقلاب در سفر به خراسان جنوبی

خسروی بیان داشت: رئیس جمهور جلسه ای ۵۰ نفره با نیروهای انقلاب اسلامی تشکیل دادند، از شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان هم در این جلسه دعوت کردند و لیست ۱۵ نفره خواستند، اعضای شورا در این جلسه شرکت کردند، آیت الله رئیسی نقطه نظرات را شنیدند و متناسب و بر طریق رأفت و مهربانی پاسخ دادند و اعلام کردند که ما به این مشورت ها نیازمندیم، ایشان همانند جلسه با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور در تهران، عبارت اخوان صفا را به کار بردند، رئیس جمهور محترم همچنین جلسه ای را با فعالان اقتصادی مقیم و غیر مقیم استان داشتند.

کد خبر 67

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha