بیانیه شورای ائتلاف خراسان رضوی به مناسبت «هفته سربازان گمنام»

در این بیانیه آمده است: سربازان گمنام دستگاههای اطلاعاتی کشور از انرو سربازان امام زمان عج تلقی میشوند که از تنها نظام زمینه ساز حکومت جهانی حضرت ولی عصر خالصانه و با اقتدار حفاظت و صیانت میکنند.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان خراسان رضوی به مناسبت «هفته سربازان گمنام» بیانیه‌ای صادر کرد:

بسمه تعالی

امنیت برای ملت ایران از نعمتهائیست که برخلاف بسیاری از کشورهای جهان مجهول نیست و ملت ایران در میان اوضاع ناامن منطقه و جهان با گوشت و پوست خود آنرا لمس میکند.

در نقطه مقابل قدرت پیشرفته و بروز دستگاههای اطلاعاتی کشور پس از فراز و نشیب های مختلف در چهاردهه انقلاب ، وضربه هایی که از سوی جریانهای غربگرا و تجدید نظر طلب خورد،امروز در جایگاه قدرت اطلاعاتی اول منطقه قرار گرفته و نشان داده اند که با انسجام و تنوع ساختاری ونهادی  توانسته در برابر ائتلاف امنیتی و اطلاعاتی دهها کشور متخاصم و مزدور استکبار در منطقه به ایستند و نقشه ها و دسیسه های آنها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی نمایند.

سربازان گمنام دستگاههای اطلاعاتی کشور از انرو سربازان امام زمان عج تلقی میشوند که از تنها نظام زمینه ساز حکومت جهانی حضرت ولی عصر خالصانه و با اقتدار حفاظت و صیانت میکنند.

ملت ایران در دودهه ی اخیر بخوبی نقش این مجموعه ی،عظیم و مقتدر و خدوم در خنثی سازی فتنه ها و مقابله با نفوذ و جاسوسی های دشمن و مقابله با فساد و قاچاق مواد مخدر و جنگ ترکیبی و سایبری ،و رصد اپوزسیون در دامن استکبار ،را دیده و احساس کرده است.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان خراسان رضوی ، ضمن قدردانی از تلاشهاو زحمات این سربازان گمنام در پاسداری و صیانت از نظام و امنیت مردم در کشور و بویژه استان خراسان که به لحاظ موقعیت جغرافیائی و سیاسی، ثقل تحرکات دشمنان بیرونی وضد انقلاب داخلی است، تاکید دارد که ،مردمی شدن دستگاه اطلاعاتی ،و همکاری مسئولانه مردم در کشف تحرکات دشمن در کوچه پس کوچه‌های جغرافیای شهری وروستایی، ضمن افزایش اشراف اطلاعاتی این نهاد

مهم بر تحرکات دشمنان و توطئه گران داخلی ،وشناسایی مزدوران دشمن ،در پیشگیری از فتنه ها نقش موثری دارد ،کما اینکه ، فیلم های تلویزیونی گاندو و شهباز وامثال آن گوشه ای از توطئه های پنهان از دید مردم را که با تلاش شبانه روزی این سربازان کشف و خنثی میشود ،مردم را قدردان تراین نهاد خواهد کرد .   

برخود وظیفه میدانیم که به روح شهدای راه امنیت دراین نهاد درود فرستاده وزحمات بی وقفه ومقتدرانه واثربخش آنان را در خنثی سازی توطئه هاوصیانت از سلامت و امنیت جامعه اسلامی و خدمتگزاران آنرا سپاسگزار باشیم .

کد خبر 677

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha