پیام تسلیت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به مناسبت درگذشت دکتر حسن غفوری فرد

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با ارج نهادن به خدمات صادقانه آن عزیز، مصیبت وارده را به خانواده محترم و دوستان و همکارانش تسلیت می گوید.

سرویس اخبار شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در پی درگذشت دکتر حسن غفوری فرد پیام تسلیت صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

درگذشت شادروان دکتر حسن غفوری فرد را که شخصیتی  دانشگاهی و  از انقلابیون پیشکسوت، مریدان حضرت امام خمینی (ره) و همراهان رهبر معظم انقلاب بود، مایه تاسف و تاثر فراوان شد.

این خدمتگزار پرتلاش و دلسوز که در طول ۴۴ سال گذشته منشاء خدمات فراوانی در عرصه های مختلف مدیریتی و اجرایی، ادوار مجلس، آموزش عالی و احزاب و تشکل های سیاسی بود، همواره به صداقت ، ادب و فروتنی و پایبندی به آرمان های نظام اسلامی شهره بود.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با ارج نهادن به خدمات صادقانه آن عزیز، مصیبت وارده را به خانواده محترم و دوستان و همکارانش تسلیت می گوید و از خداوند متعال علو درجات آن سعید فقید را مسئلت دارد.

مرحوم حسن غفوری فرد که دارای مدرک دکترای ذرات هسته‌ای بود، دارای سوابق مدیریتی و اجرایی بسیاری در دوران جمهوری اسلامی از جمله وزارت نیرو، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، استانداری، رئیس سازمان تربیت بدنی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه و رئیس هیئت بازرسی و نظارت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بود. ایشان صبح امروز پنج‌شنبه 18 اسفندماه پس از تحمل بیش از یک سال بیماری سرطان در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.

کد خبر 678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha