آخرین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب در سال ۱۴۰۱ برگزار شد +تصاویر

بوربور درخصوص سال آینده بیان کردند ان شالله سال جدید سال رونق و گشایش های اقتصادی برای مردم باشد همچنین در سال آینده موضوع مهم انتخابات را خواهیم داشت که لازم است جریانات سیاسی برنامه ریزی کنند.

سرویس احزاب شانا - نهصدویازدهمین  جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز دوشنبه ۲۲ اسفند ماه با حضور دبیر کل جمعیت و اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر جمعیت برگزار گردید. در این جلسه حبیب الله بوربور دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ، درگذشت جناب آقای دکتر غفوری فرد را تسلیت گفته و یاد ایشان را گرامی داشتند و بیان کردند مرحوم دکترغفوری فرد  از اعضای هیات موسس، عضو شورای مرکزی و دبیر کل اسبق جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بودند ایشان از وفاداران راستین انقلاب اسلامی بودند و در این مسیر تا پایان عمر با برکت خود ثابت قدم ماندند .  

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی  در رابطه با شرایط بین المللی بیان داشتند دولت توانست با رویکرد صحیح در سیاست خارجی و معطل غرب نماندن و چرخش به سمت کشورهای منطقه و قدرت های شرقی، گشایش های خوبی در عرصه بین الملل برای کشورمان بوجود بیاورد.  

ایشان درخصوص قیمت اجناس و وضعیت اقتصادی داخلی بیان کردند وزارت خانه و نهادها و سازمان های اقتصادی همچون تعزیرات و سازمان حمایت در موضوع کنترل بازار تاکنون بسیار ضعیف عمل کردند و لذا به نظر می رسد دولت باید در تیم اقتصادی خود تغییرات جدی ایجاد کند. اگر به سوابق تیم اقتصادی دولت توجه کنیم می بینیم که اکثر آنها در گذشته متولی نهادها و سازمان هایی بودند که بودجه خوبی داشتند و این مسولین در آنجا زحمت خرج کردن پول را کشیدند و اینطور نبود که خودشان درآمدزایی کرده باشند بخاطر همین است که امروز در امور اقتصادی ضعیف عمل می کنند.  

در همین رابطه ایشان افزودند زمان زیادی به فرا رسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان باقی نمانده که لازم است دولت با جدیت بیشتری نسبت به تامین مایحتاج ضروری مردم در این ایام اقدام کند. ایشان بیان کردند تمامی برنامه ریزی ها نیازمند آمار و اطلاعات دقیق است، طبق قانون می بایست هر ۵ سال یکبار سرشماری انجام شود که متاسفانه دولت قبل آنرا اجرا نکرد و تاکنون نیز در دولت سیزدهم به آن پرداخته نشده است.

همچنین افزودند طبق آخرین آمار بالغ بر ۴.۵ میلیون مسکن خالی در کشور وجود دارد که طبق قانون مجلس بابد از آنها مالیات اخذ شود ولی متاسفانه سال گذشته  مبلغ مالیاتی که از این واحدها گرفته شد کمتر از یک میلیارد تومان بود. در این زمینه دولت باید قانون مجلس را با دقت اجرا کند.

 ایشان درخصوص عدم همکاری شهرداری تهران با خیرین خوابگاه ساز دختران دانشگاه شهید بهشتی احساس تاسف کردند و بیان کردند متاسفانه با وجود دوبار مکاتبه و دستور جناب دکتر چمران اما تاکنون این موضوع در شهرداری مسکوت مانده است.  

بوربور درخصوص سال آینده بیان کردند ان شالله سال جدید سال رونق و گشایش های اقتصادی برای مردم باشد همچنین در سال آینده موضوع مهم انتخابات را خواهیم داشت که لازم است جریانات سیاسی جهت آماده سازی فضای روانی جامعه و ایجاد امید و نشاط در مردم و معرفی افراد شایسته به جامعه برنامه ریزی کنند.

 در پایان اعضای جمعیت نکته و نظرات خود را بیان نمودند.

کد خبر 700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha