نگاه ویژه به بانوان و جوانان در شورای ائتلاف سمنان/ در نشست با مسئولان استان مطالبات مردم را پیگیری می‌کنیم

رئیس شورای ائتلاف استان سمنان گفت: شورای مرکزی استان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ۳۲ نفره است که در قالب ۱۰ کمیته حضور دارند.

سرویس استان‌های شانا - علیرضا عموزاده رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: مهمترین مساله استان سمنان تامین آب است و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در نشست هایی با مسوولان و پیگیری های لازم تلاش دارد تا این مساله از جوانب مختلف پیگیری شود و دچار فراموشی نشود.

وی تاکید کرد: وضع آب در استان سمنان وضعیت مطلوبی نیست و چشم انداز روشنی نیز ملموس نیست و ضرورت دارد مسوولان تا پیش از سفر دوم دولت مردمی آیت الله رئیسی به استان پاسخ روشنی برای این موضوع داشته باشند.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه تنها مطالبه اصلی مردم استان سمنان مطالبه آب است که مورد تاکید آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری نیز هست، گفت: مدیریت پسابی که به کویر سرازیر می شود دیگر مطالبه مردم استان است، در استانی که به شدت دچار کمبود آب است و نیاز به مدیریت دارد، این مسایل باید برنامه‌ریزی داشته باشد.

وی ابراز داشت: رضایتمندی کامل مردم سمنان از دولت مردمی در گرو تحقق این مطالبه حیاتی است و باید به این مساله به عنوان طرحی ملی نگاه شود، زیرا در سالهای آینده شاید نشود برای آن چاره‌اندیشی کرد.

نشست‌های منظم شورای ائتلاف استان سمنان

وی با اشاره به اینکه در استان سمنان شورای مرکز استان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ۳۲ نفره است که در قالب ۱۰ کمیته حضور دارند، افزود: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۳ جلسه شورای استانی و ۱۵ جلسه هیات رئیسه برگزار کرد، و نشستهایی با مسوولان استان سمنان نیز برگزار شده است و هدف اصلی این نشست ها این است اگر در مسیر انقلاب حرکتی وجود دارد، کمک کنیم و اگر جایی ضعف و سستی وجود داشت برای رفع آن تلاش و همکاری داشته باشیم.

وی با اشاره به ۲ رکن اصلی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، بیان کرد: رکن اول حمایت از دولت انقلاب است زیرا در مسیر انقلاب و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار دارد و رکن دوم مطالبات مردم است به ویژه در مواردی که مسایل شفاف نباشد، در نشست هایی با مسوولان مطالبات مردمی برای آنان بازگو می شود.

کار شورای ائتلاف استان سمنان صرفا سیاسی نیست

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه کار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی صرفا سیاسی نیست و به عنوان دسته بندی وارد کار سیاسی نمی شود، گفت: کار سیاسی در نگاه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کار انقلابی است و با بسیاری از مجموعه های فرهنگی نیز ارتباط حسنه ای وجود دارد.

وی یادآور شد: تکثر دیدگاه و نظر و آراء در بین اعضای کشوری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی وجود دارد، ولی هر مسیر و رویکردی که به سود انقلاب باشد و منتج به اهداف انقلاب باشد، از اهداف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی است.

عموزاده ادامه داد: بزرگترین رکن انقلاب در کنار مکتب و رهبری، مردمی بودن انقلاب است، مردم در ۴۴ سال گذشته نشان دادند انقلاب را از خود می دانند و در مقام تاسیس و تداوم انقلاب، نشان دادند آمادگی دارند برای آن از خودگذشتگی کنند.

وی با اشاره به اینکه به سلایق غیرانقلابی و غرب‌گرا کاری نداریم ولی جبهه انقلاب باید در مسیر وحدت حرکت کند، افزود: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به عنوان حلقه واسط نظام جمهوری اسلامی و مردم عمل می کند، به ویژه در برابر تهدیداتی که برای انقلاب اسلامی وجود دارد و ضرورت انسجام در این مسیر با وجود این ائتلاف مورد نظر بوده است.

وی به ساختار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان اشاره و اضافه کرد: ۱۲ حزب اسلامی و انقلاب در کشور وجود دارند که عضو ائتلاف انقلاب هستند و در چهار سطح مرکز کشور، مرکز استان، شهرستان و شهر فعالیت دارد.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان افزود: فعالیت این ائتلاف معطوف به انتخابات نیست و جلسات آن در طول سال همواره در حال برگزاری است.

بررسی عملکرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی

عموزاده با اشاره به اینکه حدود ۲۲۰ نماینده کنونی مجلس شورای اسلامی برآمده از شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور است، گفت: بررسی عملکرد این نمایندگان انجام شد و شاخص های مد نظر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در عملکرد این افراد لحاظ شد و دیدگاه مردمی و نظرسنجی ها نسبت به آنان نیز مدنظر قرار گرفت.

وی یادآور شد: اکنون در مرحله ارزیابی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با توجه به انتخابات آینده هستیم و البته نماینده بودن افراد اولویت نیست و شاخص انقلابی بودن و جایگاه افراد در نظرسنجی نیز مدنظراست.

نگاه ویژه به بانوان و جوانان در شورای ائتلاف استان سمنان

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه جوانان، بانوان، و جهاد تبیین، سه کمیته ای هستند که در فعالیت اولویت دارند، تاکید کرد: به ویژه بانوان فعالیتشان مورد تاکید است و در بین بانوان گرایش به فعالیت دینی و مذهبی بیشتر از فعالیت سیاسی است و یکی از محوریت های کمیته بانوان توجه دادن بانوان به مشارکت در امور فعالیتهای سیاسی است.

وی اضافه کرد: اساس کار در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بر این است که تاثیر و نقش آفرینی بانوان اگر بیشتر از آقایان نباشد، کمتر نیست.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه مقطعی بودن از آفتهای کار در بخش سیاسی است، گفت: در دوره انتخابات ریاست جمهوری تعداد سه هزار جوان در ۳۳ کارگروه با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی همکاری داشتند و آیت الله رئیسی پس از استان خراسان جنوبی بالاترین میزان رای را در استان سمنان داشتند، ولی پس از انتخابات حضور جوانان کمرنگ شد ولی به یقین برای انتخابات دورباره حضور آنان گرمتر می شود.

کد خبر 719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha