واکنش شورای ائتلاف مرکزی به تحریم فرمانده سپاه استان

قرار گرفتن نام این سردار در لیست تحریم ها توسط استکبار که نشان از ولایتمداری، همت والا و سربازی نظام است را به ایشان تبریک گفته از اقدامات سردار کریمی به طور ویژه قدردانی می گردد.

به گزارش کمیته رسانه و ارتباطات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، روابط عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان مرکزی در واکنش به تحریم فرمانده سپاه استان مرکزی بیانیه صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّة وَ مِن رِباطِ الخَیل تُرهِبونَ به عَدُوَّ اللِّه وَ عَدُوَّکُم

انفال آیه ۶۰

امنیّت، زیرساخت همه‌ی ابعاد زندگی یک جامعه است... از مسائل شخصی بگیرید، تا مسائل اجتماعی، تا مسائل عمومی، تا مسائل خارجی.

امام خامنه ای ۱۴۰۱/۰۷/۱۱

رشد و توسعه همواره در سایه حداقلی از امنیت فراهم گردیده و باید دانست امنیت امری تصادفی نیست ،بلکه ضامن شکوفایی جامعه در تمام ابعاد و مهمتر از همه اقتصاد جامعه خواهد بود.

اما اینک که استکبار جهانی با آن همه هزینه مادی و استفاده از ظرفیت عوامل داخل و خارج از کشور و به میدان آوردن معاندین، منافقین، تجزیه طلبان،سلطنت طلبان، دواعش، همجنسبازان و اراذل و اوباش، جاسوسان و... طرفی نبست، باز به سنت نخ نمای گذشته خود روی آورد تا با تحریم کارگزاران نظام و سرداران جان بر کف ملت شهیدپرور ایران اسلامی شاید ذره ای از شکست های میدانی خود را سرپوش نهد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی، ضمن محکوم کردن هرگونه تحریم های ظالمانه نسبت به مسئولین لشکری و کشوری، افراد، نهادها و سازمان ها از سردار سرافراز سبزپوش فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی برادر محسن کریمی و نیروهای تحت امر ایشان که دوشادوش نیروهای امنیتی و انتظامی استان مرکزی در شرایط بحرانی به بهترین شکل ممکن امنیت دوباره را برقرار نمودند و هوشمندی مردم شریف ایران اسلامی و مردم فهیم استان مرکزی که باعث خنثی شدن نقشه شوم دشمنان شدند تقدیر و تشکر می نماید.

 قرار گرفتن نام این سردار در لیست تحریم ها توسط استکبار که نشان از ولایتمداری، همت والا و سربازی نظام است را به ایشان تبریک گفته از اقدامات سردار کریمی به طور ویژه قدردانی می گردد.

در نهایت نیروهای انقلابی استان، از مسئولین نظام انتظار دارند مطابق مصوبات مراجع ذیربط، در چارچوب قواعد مرتبط و ساز و کارهای تحریمی مربوطه و به عنوان عمل متقابل نسبت به مقابله به مثلِ تهیه کنندگان این لیست اقدام نمایند.

کد خبر 72

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha