بوربور:‌ حوادث اخیر حاصل فعالیت چند ساله دشمنان نظام در خارج از کشور است

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: حوادث اخیر حاصل فعالیت چندساله دشمنان نظام در خارج از کشور که به فکر ساقط کردن انقلاب بودند شکل گرفته و برای آن برنامه‌ریزی کردند، اما موفق نشده و نخواهند شد.

به گزارش کمیته رسانه و ارتباطات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، هشتصد و نود و نهمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی همزمان با نشست فصلی دبیران استانی جمعیت با حضور عبدالحسین روح‌الامینی و مجتبی رضاخواه نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، رضا داوری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، نورالدین قدیمی مسئول هماهنگی امور استان‌های شورای ائتلاف، جواد منصوری عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی و محمدمهدی عبدخدایی دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام در دفتر جمعیت برگزار شد.

در این جلسه حبیب‌الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی از حضور مؤثر و پرشور دبیران استانی، اعضای شورای مرکزی جمعیت و مهمانان حاضر در جلسه تقدیر و تشکر کرد. 

بوربور گفت: ما باید در جهت اجرایی شدن و تحقق شعارهایی که در آغاز انقلاب عنوان شده تلاش و در مواردی که مشکلاتی وجود داشته، آسیب‌شناسی کنیم. در خصوص جمهوریت نظام باید ساختار مناسب و پویا داشته باشیم، ساختار اگر مناسب باشد برای تأمین کادر، نیروسازی خواهد کرد.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی افزود: حوادث اخیر حاصل فعالیت چند ساله دشمنان نظام در خارج از کشور که به فکر ساقط کردن انقلاب بودند، شکل گرفته و برای آن برنامه‌ریزی کردند، اما موفق نشده و نخواهند شد. مردم به انقلاب امید دارند و در سخت‌ترین شرایط هم پای انقلاب بوده و هستند و نظام باید تلاش کند با بهبود وضعیت اقتصادی، رضایت عمومی را حاصل کند.  

بوربور درباره فعالیت‌های جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: این جمعیت با توجه به نظر مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به دولت مردمی، تمام تلاش خود را کرده که امر ایشان را محقق کند و در طول یک سال اخیر نیز کمیته‌های تخصصی تشکیل و خروجی آن نیز تهیه ۱۰ طرح جهت بهبود وضعیت موجود بوده است. 

کد خبر 73

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha