پیام تبریک شورای ائتلاف آذربایجان غربی به مناسبت سال نو

امیدواریم آغاز بهار برای مردم ایران و این استان، با تولدی دیگر در شکوفایی تراوشات فکری و تحولی سرنوشت ساز همراه باشد.

سرویس استان‌های شانا - نوروز همان روز نخست سال، روز یادگاران کهن قرن‌ها و روز تجدید سنت‌های نیاکان ایرانیان است که سبز، سپید و سرخ آن به رنگ همه‌ی ایران عزیزمان ظهور و بروز می‌کند.

ایران اسلامی در سال ۱۴۰۱ مقطع مهمی را با موفقیت پشت سر گذاشت، دشمنان قسم خورده‌ی کشور در این سال تمامی توطئه‌ها و ترفندهای خود را جهت ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بکار گرفتند و با به راه انداختن آشوب‌ها و جنگ روانی، تلاش داشتند که شرایط را برای کشور ما روز به روز سخت‌تر نمایند. اما با کمک خداوند متعال، هدایت و رهبری ولی‌ نعمتمان امام خامنه‌ای حفظ‌الله و با بصیرت،آگاهی و حضور ملت مقاوم ایران همچون چهل و چهار سال گذشته، در گام دوم انقلاب و در راه آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ایستادگی نمودند و دشمنان را به عقب راندند.

مفتخریم نوروز باستانی را که مقارن با بهار قرآن و ماه میهمانی الهی‌ است، محضر ملت همیشه در صحنه، پاک سرشت و شهید پرور استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند یکتا سالی پر خیر و برکت، سرشار از موفقیت، سربلندی و سلامتی را برای همگان خواستاریم.

امیدواریم آغاز بهار برای مردم ایران و این استان، با تولدی دیگر در شکوفایی تراوشات فکری و تحولی سرنوشت ساز همراه باشد.ان‌شاءا...

کد خبر 731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha