شورای ائتلاف خوزستان: سال۱۴۰۱ سال شکست نقشه‌های شوم دشمن بود

در این بیانیه آمده است: سال ۱۴۰۱ با همه تلخی ها و شیرینی ها و پستی ها و بلندی هایش به آخر رسید و سال جدید فرا رسید.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف استان خوزستان به مناسبت آغاز سال نو پیام تبریک به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

سال ۱۴۰۱ با همه تلخی ها و شیرینی ها و پستی ها و بلندی هایش به آخر رسید و سال جدید فرا رسید. تقارن آغاز بهار طبیعت با حلول بهار معنویت و قرآن، نوروز را نورانی و پرخیر و برکت ساخت.

سال۱۴۰۱ سال شکست نقشه های شوم دشمن بود. در این سال، دشمن، آخرین نسخه دشمنی خود را در قالب جنگ ترکیبی-شناختی با اهداف تضعیف اراده نظام و ایجاد تقابل میان ملت و نظام بوده است، که البته در این باب، مردم غیور خوزستان با عدم همراهی بادشمن در فتنه و اتفاقات چهارشنبه آخر سال و.. توانست ضدیت و بصیرت خود با دشمن را به رخ همه بکشد. همچنین به شکل عام بصیرت و اراده مردم ایران در ۲۲ بهمن پاسخی شفاف به اغتشاشات و فتنه‌ عمیق دشمن بود. این حضور پرشور در شرایطی شکل گرفت که مردم از نظر اقتصادی با مشکلاتی مواجه است‌.

امسال که با تدبیر رهبر حکیم انقلاب به عنوان “مهار تورم، رشد تولید” نام گذاری شده است، پر واضح است که تنها با توجه به توان داخلی و استعداد جوانان این مرز و بوم و پشتیبانی از ذوق و خلاقیت آنهاست که می توان بر معضلات فائق آمد و پیشرفت و آبادانی روز افزون کشور را شاهد بود.

در سال جدید یقینا مردم عزیز و زمان شناس ایران با لبیک به ندای رهبر فرزانه شان در جهت حمایت از تولید ملی گام خواهند نهاد، و لازم است که دولتمردان محترم نیز روحیه جهادی و اقدامات انقلابی را سرلوحه کار خود قرار داده تا عملیاتی ساختن انتظارات مقام معظم رهبری با مهار تورم و رشد تولید بتوانند در حل محسوس معضلات اقتصادی مردم گام بردارند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن ایام معنوی ماه مبارک رمضان و عید نوروز و آرزوی طول عمر با برکت برای رهبر معظم انقلاب، بدین وسیله به اطلاع مردم عزیز استان خوزستان می رساند که شورای بحمدلله سالی پرکار را پشت سرگذاشت. در این سال کمیته های تخصصی در شورای ائتلاف فعالیت گسترده ای داشته و نظر به مسئله اول بودن اقتصاد در کشور کمیته اقتصادی شورای ائتلاف با حضور کارشناسان و اساتید مطرح استانی اقدام به بررسی نظام مسائل اقتصادی در راستای مطالبه گری هدفمند در این حوزه گامی مهم برداشتند و گزارش خروجی‌های این کمیته و بیان مطالبات با برگزاری بیش از ۲۷ جلسه، به سمع و نظر برخی از مسئولان محترم کشوری و استانی رسید، که ان شاءالله در فرصتی دیگر جزئیات این اقدامات به سمع و نظر مردم شریف استان اعلام میگردد.

بنابراین شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خوزستان پا به پای ملت عزیز ایران در جهت ترویج بیش از پیش شعار سال و حمایت از تولید ایرانی اقدام نموده و از وظیفه اساسی خود یعنی مطالبه گری از مسئولان در جهت تحقق این شعار لحظه ای غافل نخواهد بود.

کد خبر 732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha