واکنش سخنگوی شورای ائتلاف به اهمال در پرداخت حقوق فرهنگیان

دکتر امیر ابراهیم رسولی گفت: از نمایندگان مجلس که با لیست شورای ائتلاف نماینده شده‌اند به جدیت پیگیری می‌کنیم تا تمام تلاش خود را در قبال حل کامل مشکل فرهنگیان تا رسیدن به نتیجه مطلوب انجام دهند.

سرویس اخبار شانا - دکتر امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به بروز مشکلاتی در زمینه پرداخت حقوق فرهنگیان گفت: ما به عنوان جریان سیاسی که همیشه تلاش کرده ایم به صورت منطقی از دولت حمایت کنیم اما نمی‌توانیم اهمال صورت گرفته در پایان سال ۱۴۰۱ در قبال حقوق فرهنگیان را نادیده بگیریم لذا همانطور که رئیس جمهور محترم دستور پیگیری درقبال بانیان اهمال را داده اند، ما نیز باقدردانی از ایشان و دقت نظرشان به نوبه خود پیگیری را رها نخواهیم کرد.

رسولی افزود: نمیشود در وقایع و اتفاقات مهم کشور دائما از قشر فرهنگیان و نقش و جایگاهشان حرف بزنیم اما در عمل در واکنش به پایمال شدن حق آنها سکوت کنیم. فرهنگیان همیشه بی‌توقع درکنار انقلاب بوده و هستند اما احترام در شعار باید درعمل هم خود را نشان دهد.

سخنگوی شورای ائتلاف خاطرنشان کرد: گرچه ائتلاف در امور اجرایی دخالتی ندارد اما نمی‌توانیم در قبال نارضایتی مردم و نیروهای انقلاب بی تفاوت باشیم. نمی‌شود فقط زمان انتخابات به فکر فرهنگیان بیفتیم اما در مشکلات آنها کنارشان نباشیم. پیگیری ائتلاف کمترین وظیفه درقبال همه مجاهدت‌های این قشر موثر و خدوم است.

وی افزود: اگر اختلاف اجرایی در بین ارکان دولت وجود دارد طبیعیست اما نباید مردم تاوان آن را بدهند. 

سخنگوی شورای ائتلاف بابیان اینکه وزیر آموزش پرورش باید مقتدرانه حامی حقوق فرهنگیان باشد گفت: آقای نوری مشکل پرداخت حقوق و اجرای قانون رتبه بندی را فراتر از سازمان برنامه باید دنبال کند و از ارکان اصلی دولت کمک بگیرد تا شاهد این اتفاقات دشمن شادکن نباشیم.

رسولی در پایان گفت: گرچه از تلاشهای مجدانه رئیس مجلس و برخی نمایندگان در روزهای پایانی سال برای حل مشکل مطلعیم اما شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از نمایندگان مجلس که با لیست شورای ائتلاف وارد مجلس شده اند به جدیت می‌خواهد تا تمام تلاش خود درقبال حل کامل مشکل فرهنگیان تا رسیدن به نتیجه مطلوب انجام دهند.

کد خبر 741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha