رئیس شورای ائتلاف کردستان: معاونت رسانه شورای ائتلاف استان را تقویت می‌کنیم

رئیس شورای ائتلاف کردستان گفت: مسئله جهاد تبیین باید سرلوحه ما باشد که از ارزش‌های اسلام و انقلاب دفاع کنیم چون هرجا موفقیت‌هایی حاصل شده در سایه گفتمان انقلاب و رهبری بوده است.

سرویس استان‌های شانا - حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات در دیدار نوروزی اعضای شورای راهبردی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: سال پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم، موفقیت‌های نظام، ریل‌گذاری‌های مقام معظم رهبری، دیپلماسی همسایه‌محور، انسجام بین قوا، موفقیت‌های دولت انقلابی و بسیاری از مسائل خوبی که در کشور اتفاق افتاد موجب شد دشمنان آخرین تیر خود را در قالب یک جنگ ترکیبی شناختی رها و متوجه نظام کردند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان ادامه داد: دشمنان هر آنچه در چنته داشتند به میدان آوردند اما با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم انقلابی، کشور واکسینه شد و از این آزمون بزرگ پیروز بیرون آمد.

وی افزود: مردم نشان دادند علی‌رغم مشکلات و بخصوص مشکلات اقتصادی، پا به پای رهبری و نظام هستند و هیچ وقت تسلیم دشمنان نمی‌شوند و راه خود را گم نمی‌کنند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان ادامه داد: شورای ائتلاف در عرصه سیاسی کار می‌کند و اعتمادی که در جامعه نسبت به این شورا وجود دارد بزرگترین سرمایه ما است که باید آن را قدر بدانیم و تلاش کنیم به نحو احسن به وظیفه خود عمل کنیم.

به گفته وی، شورای ائتلاف حزبی در کنار سایر احزاب نیست و نفی سایر احزاب هم نیست بلکه هنر ما این است در این شرایط که دشمن در مقابل نظام تمامی امکانات و نیروهایش را بسیج کرده است، ما هم بتوانیم دوستان انقلابی خود را متحد کنیم و در وهله اول از انقلاب و نظام پشتیبانی کنیم.

سادات تصریح کرد: گسترش تشکیلاتی یکی دیگر از برنامه‌ها و استراتژی‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در کردستان است که بتوانیم نخبگان، معتمدین و موثرین و بخصوص جوانان و بانوان را هم جذب کنیم.

وی عنوان کرد: مسئله جهاد تبیین هم باید سرلوحه ما باشد که از ارزش‌های اسلام و انقلاب دفاع کنیم چون هر جا موفقیت‌هایی حاصل شده در سایه گفتمان انقلاب و رهبری بوده است.

سادات نظارت جامع و فراگیر بر عملکرد نمایندگان فعلی مجلس را یکی دیگر از راهبردها و برنامه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کردستان اعلام کرد و گفت: چون طوفان انتخابات در راه است با ارزیابی منصفانه و عادلانه باید عملکرد نمایندگان را ارزیابی کرد.

وی در پایان گفت: ضمن تقویت بخش رسانه‌ای شورای ائتلاف، برای تحقق شعار سال به عنوان استراتژی نظام نیز تلاش خواهیم کرد.

کد خبر 746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha