ایران قدرتمند نقش مهمی در نظم نوین جهانی دارد/ بر مسئولان واجب است در حل مشکلات مادی و معنوی کشور تلاش کنند

در این بیانیه آمده است: بر عموم مسئولان و مدیران لازم و واجب است که قدر این مردم انقلابی، مسلمان و مومن را دانسته و بیش از پیش در جهت حل مشکلات و رفع موانع و توسعه مادی و معنوی کشور تلاش کنند.

سرویس احزاب شانا - جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

۱۲ فروردین ماه، سالروز تولد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رای قاطع ۹۸/۲ درصدی ملت ایران در یکی از کم‌نظیرترین انتخابات‌های تاریخ است. نظامی برخواسته از خواسته جمهور مردم و مبتنی و متکی بر احکام و آموزه های اسلامی که ثمره آن استقلال از نظامهای جهانخواران شرقی و غربی و آزادی در حرکت بر اساس زندگی سعادتمندانه دنیوی و اخروی بود.

نهالی که در طول ۴۴ سال گذشته با خون شهیدان این کشور آبیاری شده و اکنون تبدیل به شجره طیبه ای گردیده است که در زمان جاهلیت مدرن، امیدبخش مستضعفان جهان و روشنی بخش راه جستجوگران هدایت و روندگان طریق الله است.

با وجود تهاجم همه جانبه و جنگ ترکیبی ولی ایران قدرتمند که نقش مهمی در نظم نوین جهانی دارد و در بسیاری موارد جزء قدرت های جهانی می باشد.، با ایمان و اتحاد ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی و با زعامت رهبر حکیم و بصیر آن، حضرت آیت الله خامنه ای، نظام جمهوری اسلامی که ثمره خون شهیدان و میراث خمینی کبیر است، همچنان پرچم حمایت از مستضعفان و محرومان و مبارزه با مستکبران و زروگویان عالم را افراشته نگاه داشته و امید آن است که بتواند آن را به دست مصلح جهان، حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف برساند.

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، ضمن تبریک و گرامیداشت این روز بزرگ در آغازین روزهای قرن جدید شمسی، یادآوری می نماید که انتخابات ۱۲ فروردین سال ۵۸ نمونه ای از حضور و نقش آفرینی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در تشکیل حکومت اسلامی بود، و بر عموم مسئولان و مدیران جمهوری اسلامی لازم و واجب است که قدر این مردم انقلابی، مسلمان و مومن را دانسته و بیش از پیش در جهت حل مشکلات و رفع موانع و توسعه مادی و معنوی کشور تلاش کنند.

کد خبر 750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha