جزئیات دیدار نوروزی شورای ائتلاف آذربایجان غربی با استاندار +تصاویر

رئیس شورای ائتلاف استان آذربایجان غربی در دیدار نوروزی با استاندار گفت: آگاهی مردم به ریشه مشکلات، انتظار منطقی رفع مشکلات را بدنبال دارد.

سرویس استان‌های شانا - نیکبخت رئیس شورای ائتلاف آذربایجان غربی به همراه هیئت رئیسه ، اعضای شورای استان ، روسای معاونت ها و کمیته ها در دیدار نوروزی با استاندار آذربایجان غربی با تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات بیان کرد: سال ۱۴۰۱ برای دولت سیزدهم سالی پر تلاش بود و شاهد دیپلماسی انقلابی و مقتدر دولت در عرصه بین الملل بودیم و در عرصه سیاست داخلی با تمام مشکلات، تلاش رئیس جمهور و حضور در استانها و نظارت بر عملکرد مدیران، ملاقات های مردمی و رسیدگی به مشکلات به صورت میدانی امیدوارکننده بود.

وی با تشکر از استاندار که عمده انرژی ایشان و مدیران تحت امر صرف بحث زلزله شهرستان خوی گردید، افزود: تلاش جنابعالی بعنوان مقام عالی استان در سفرهای شهرستانی و (بخش) نظارت (به صورت) از نزدیک باز امیدواری مردم را به همراه داشت. مشکلاتی هم داشتیم ولی آگاهی مردم به ریشه مشکلات، انتظار منطقی رفع مشکلات را بدنبال دارد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به نامگذاری سال مهار تورم و رشد تولید از طرف مقام معظم رهبری و تاکید بر اینکه سال جدید به دلیل انتخابات پیش رو سال سیاسی را رقم خواهد زد، خاطرنشان کرد: با آرزوی توفیق در این مسیر سخت، برنامه ریزی برای جلب همکاری و همفکری مردم در قالب گروه ها، احزاب، سازمانهای مردم نهاد، تشکلات مذهبی و رسانه ها را مهم خواند.

نیک بخت در این دیدار اظهارداشت: پیمودن این مسیر با سختی ها، ضعف مدیران و بعضا عدم همگرائی از نظر سیاسی مشکلات عدیده ای را خواهد داشت که امیدواریم به این امر مهم که شاید مورد انتظار تعدادی از تشکلها و گروه ها و دوستان و حامیان دولت محترم باشد توجه و عنایت بیش از پیش داشته باشید.

در پایان جمعی از پیشکسوتان انقلاب و اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی آقایان اسدالهی، شکرنیا، جاهدی، قادری، مسعودی، اسماعیل زاده و حسنی به بیان نظرات و مشکلات جامعه پرداختند.

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در این دیدار با اشاره به اینکه دولت سیزدهم یک دولت عمل گرا و پایبند به وعده ها است، بیان کرد: درخصوص دریاچه ارومیه شاهد اقدامات عملی چون بهره برداری از سامانه انتقال آب کانی سیب به این دریاچه بودیم و تلاش می شود در سال جاری هر سه ماه یک پروژه احیای دریاچه ارومیه به بهره برداری برسد.

وی افزود: دولت سیزدهم شجاعت نترسیدن از مشکلات را دارد و پروژه های نیمه تمامی چون تله کابین ارومیه باید با جدیت پیگیری و تعیین تکلیف شوند.

استاندار آذربایجان غربی با مقایسه شرایط آذربایجان غربی نسبت به استان های دیگر در حوزه های مختلف، بیان کرد: آذربایجان غربی یک استان مرزی بوده و از تکثر قومیتی و مذهبی برخوردار است که همین امر، همدلی بیش از پیش اقشار مختلف در انتخابات پیش رو را ضروری می سازد.

معتمدیان همچنین استفاده از نظرات مردم و رسیدگی به مشکلات به صورت میدانی را از اهداف سفرهای شهرستانی معرفی کرده و ادامه داد: ارائه خدمات در جمهوری اسلامی در دورترین نقاط کشور نیز انجام می شود و امروز در راستای توسعه متوازن استان، میرآباد شهرستان شده و آذربایجان غربی هم اکنون دارای 20 شهرستان است.

وی با اشاره به برخورد قاطع با مدیران متخلف و کم کار اظهارداشت: این استان عقب افتادگی های بسیاری دارد و جبران کاستی ها و بهبود شاخص ها نیازمند تلاش شبانه روزی است.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با بیان اینکه آذربایجان غربی دیار ناشناخته ها بوده و ظرفیت های استان در حوزه های مختلف به درستی معرفی نشده است، به سرمایه گذاری در حوزه گردشگری تاکید کرد وگفت: آذربایجان غربی استان ثروتمندی است و شایسته نیست که در کنار استان های محروم گنجانده شود.

در پایان این دیدار استاندار محترم با اهدا لوح تقدیر و تندیس از چند نفر از پیشکسوتان شورای ائتلاف استان تقدیر و تشکر نمودند.

کد خبر 753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha