در روز ۱۲ فروردین اسلام و جمهوریت برای تحقق تمدن نوین اسلامی پیوندی مستحکم یافت

در بیانیه شورای ائتلاف سمنان آمده است: بدون تردید روز دوازدهم فروردین سال ۱۳۵۸ از روزهای به یاد ماندنی و پرافتخار است چرا که اسلام و جمهوریت در این روز برای تحقق تمدن نوین اسلامی پیوندی مستحکم یافت.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان به مناسبت سالروز ۱۲ فروردین ماه بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است: ۱۲ فروردین به عنوان سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی مشارکت و همدلی واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود با انتخاب حکومت حق مبنی بر تحقق و اجرای احکام اسلامی است.

بدون تردید روز دوازدهم فروردین سال ۱۳۵۸ از روزهای به یاد ماندنی و پرافتخار است چرا که اسلام و جمهوریت در این روز برای تحقق تمدن نوین اسلامی پیوندی مستحکم یافت. مردم ایران در روز ۱۲ فروردین با حضور آگاهانه و متعهدانه نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای اداره کشور برگزیده و نظام سیاسی ایران را بر اساس دین مبین اسلام بنا نهادند.

بر این اساس، نظام جمهوری اسلامی ایران که حاصل رهبری و هدایت‌های حضرت امام خمینی (ره)، تلاش‌های مردم و ثمره خون گران‌بهای شهدا و برآمده از هدایت‌های پیامبران و ائمه معصومین علیهم السلام است، تجلی‌گاه مردم‌سالاری دینی در جهان معاصر است تا نشان دهد که اسلام کامل‌ترین دینی است که می‌تواند ضامن سعادت دنیوی و اخروی بشریت باشد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان فرارسیدن یوم الله ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشته و به روح بزرگ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهیدان عزیز درود فرستاده و در این سال که از سوی رهبر معظم انقلاب سال "مهار تورم و رشد تولید" نامگذاری شده است، ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) بر ادامه راه شهدای گرانقدر و ارزشهای انقلاب اسلامی تاکید داشته و موفقیت و سربلندی ملت ایران را در تمامی عرصه ها از خداوند منان مسالت می نماید.

کد خبر 764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha