بیانیه شورای ائتلاف استان البرز به مناسبت یوم‌الله ۱۲ فروردین

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان البرز بر لزوم ادامه مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی و دفاع از آرمان‌های امام راحل (ره)، منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تاکید میکند.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان البرز در پیامی ۱۲ فروردین ، روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت؛

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ۱۲ فروردین، روز بزرگی است که به یمن پیروزی انقلاب اسلامی، کم نظیرترین همه پرسی تاریخ کشور برگزار و خونی تازه در کالبد نظام تازه متولد شده جاری شد.

روز جمهوری اسلامی، سند آزادی و استقلال ملت آزاده‌ای است که برای دستیابی به آرمان های مقدس خود با استقامتی خستگی‌ناپذیر و به برکت خون شهیدان، نور امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان بر افروخته است.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان البرز ضمن تبریک مجدد سال جدید که بنام "مهارتورم، رشد تولید" نامگذاری شده و حمایت از برقراری امنیت اخلاقی و روانی جامعه و احیای عفت عمومی در تمام مراکز دولتی و خصوصی و تمام سطوح جامعه، ۱۲ فروردین را به هموطنان عزیز در سراسر ایران اسلامی به ویژه عموم مردم متدین و شریف استان البرز تبریک عرض نموده و بر لزوم ادامه مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی و دفاع از آرمان‌های امام راحل (ره)، منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تاکید می نماید.

کد خبر 773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha