توصیه دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب به دولت درباره شعار سال

بوربور در خصوص شعار سال توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت : تیم اقتصادی دولت برای تحقق این شعار دایره مشورتش را گسترش داده و از نقطه نظرات کارشناسان خبره استفاده نماید.

سرویس احزاب شانا - نهصدو دوازدهمین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ با حضور دبیرکل و اعضا در دفتر جمعیت برگزار گردید.

در این جلسه پس از تلاوت قرآن و بیان نکات اخلاقی ، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی مهندس حبیب الله بوربور  تقارن سال جدید شمسی و بهار قرآن، ماه رمضان را تبریک گفته و از حضور موثر اعضا در جلسات جمعیت تشکر نموده و اعضا حاضر را وفاداران واقعی به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نامیدند.

در ادامه دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ضمن اشاره به نعماتی که به جهت نزول رحمت الهی خداوند به ما ارزانی داشته افزودند : در روزگاری ، شاه و نخست وزیر ممکلت توسط اربابان خارجی تعیین و منصوب می شدند اما بعد از پیروزی انقلاب به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ، رهبری معمار کبیر انقلاب و زعامت، درایت و نگاه وسیع و جامع مقام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ایران اسلامی دارای جایگاه و رتبه بوده و نقش محوری و تعیین کننده در منطقه و جهان دارند

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ضمن اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی که در پایان سال شاهد برگزاری آن خواهیم بود بیان داشت : در هیچ دوره ای مانند این دوره نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دولت مردمی هماهنگ و یک صدا نبودند، بسیاری از موفقیت ها به واسطه هماهنگی و یکصدایی منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی با دولت محترم بود به تعبیر مقام معظم رهبری این مجلس یک مجلس انقلابی است. دولت مردمی توانست با همراهی نمایندگان مجلس بسیاری از قله های موفقیت را طی نماید و امید است با برگزاری انتخابات شکوهمند و انتخاب نمایندگانی از این دست در دوره دوازدهم قله های موفقیت دولت تکمیل گردد.

بوربور با اشاره به جمهوریت نظام و معرفی افراد توانمند و متخصص و متعهد توسط جریان ها اظهارداشت : تکثر معرفی افراد و لیست ها به نفع جریان های همسو نخواهد بود و اظهار امیدواری کرد یک صدایی در معرفی افراد می تواند همراهی  نمایندگان و دولت را تداوم بخشد .

بوربور در خصوص شعار سال توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت : تیم اقتصادی دولت برای تحقق این شعار دایره مشورتش را گسترش داده و از نقطه نظرات کارشناسان خبره استفاده نماید. در ضمن هماهنگی بیشتری در تیم اقتصادی دولت باید اتفاق بیافتد که در پایان سال مردم ببینند فرمایش رهبری جامه عمل پوشیده است.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی روند فعالیت جمعیت در سال ۱۴۰۲ مطالبه گری و روشنگری دانست که این دو مهم به نفع نظام خواهد بود. همچنین در سال جاری تمامی دفاتر استانی به صورت مجازی در جلسات هفتگی جمعیت حضور خواهند داشت و جلسات مشترک دفتر مرکزی و دفاتراستانی و اعضا نیز دربستر فضای مجازی  تشکیل خواهد شد.

کد خبر 783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha