بیانیه پایانی نشست فصلی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

بیانیه پایانی نشست فصلی مشترک شورای مرکزی و دبیران استانی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی صادر شد.

به گزارش کمیته رسانه و ارتباطات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، نشست فصلی اعضای شورای مرکزی و دبیران استانی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز پنجشنبه مورخ ۲۴ آذرماه تشکیل و در پایان بیانیه ای به شرح ذیل صادر شد:

۱. خداوند بزرگ را سپاسگزاریم که همچنان توفیق حرکت در مسیر آرمانهای انقلاب اسلامی و فرصت زیستن در پرتو  نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت رهنمون های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی را به ما عطا فرمود. بدینوسیله بار دیگر وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام نموده و از هر گونه تلاش در جهت تحقق آرمانهای بزرگ انقلاب و منویات مقام معظم رهبری برای سربلندی ایران عزیز، دریغ نخواهیم کرد.

۲. اکنون که استکبار جهانی از فشارهای بیرونی خود برای زمینگیر کردن جمهوری اسلامی، نا امید شده است، چاره را در داخل مرزهای ایران یافته و دل به عده قلیلی  داعشی وطنی خوش کرده است به امید آنکه بتواند از درون، کشور را تجزیه کند اما این بار نیز با عنایت خداوند متعال و با حضور پر شور مردم در صحنه ، نقشه دشمن شکست خورده است.

۳.در دنیای کنونی، مبانی نظری لیبرالیسم و کمونیسم دیگر جذابیت های سال های گذشته را ندارد و می توان با قاطعیت اعلام کرد نظام سرمایه داری در انتهای راه است و به زودی تمام دنیا خرد شدن استخوان های آن را به نظاره خواهند نشست و آنچیزی که امروزه برای نیازهای بشر پاسخی آرامبخش و قانع کننده دارد اسلام عزیز است و ملت ایران که پرچمدار این مکتب هدایتگر و روشنی بخش است وظیفه بسیار مهمی را بر عهده دارد.

۴.محور عبری – عربی منطقه با نقش آفرینی رژیم جعلی صهیونیستی و با حمایت های مالی حاکمان فاسق سعودی که در سالهای اخیر از اعمال هر گونه دشمنی علیه ایران سربلند صرف نظر نکرده اند بدانند در آینده ای نزدیک به لطف خداوند سبحان با خروج اربابان غربی آنان از منطقه، طعم یتیمی را خواهند چشید و به دست ملت های مظلوم منطقه محاکمه خواهند شد.

۵.در چله ی دوم انقلاب اسلامی، کشور عزیزمان  ایران مملومملوّ از جوانان پُُرانگیزه و بانشاط است .بزرگترین سرمایه برای ساختن آینده، امید و اعتماد به نفْْس است که امروز در کشور ما موج میزند .آنچه که امروزه در میدان های علمی، ورزشی، نظامی و سیاسی و سایر عرصه ها باعث درخشش نام ایران شده است نشآت گرفته از همین امید و اعتماد به نفس است.همه وظیفه داریم این سرمایه را حفظ کنیم و آنرا افزایش دهیم.

۶.در کنار دشمنیهای همه جانبه و چندوجهی دشمن در طی ۴۴ سال گذشته، کم کاری ها و اشتباهات مدیریتی داخل کشور، منجر شده است که ملت ایران در موضوع معیشت دچار مشکل باشند امید است دولت سیزدهم بتواند با همت مضاعف کاستی های گذشته را جبران و قطار اقتصاد کشور را به مسیر صحیح و کارآمد هدایت کند.

۷.موضوع فقر و آسیب های اجتماعی و توجه به محرومین از مهمترین دغدغههای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که در رآس همه آنها فرمان تشکیل کمیته امداد در بدو پیروزی انقلاب اسلامی توسط معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) موید این دغدغه مندی است اما آنچه که امروزه شاهد آن هستیم موازی کاری و بهره وری پایین دستگاه های مربوطه در موضوع رفع فقر مطلق است لذا سازماندهی و تعیین حدود و ثغور مسئولیت دستگاههای مختلف فعال در حوزه اجتماعی، فرهنگی و مجموعه های مسئول در امور خدماترسانی و حمایت از مردم به منظور جلوگیری از اتلاف منابع و موازی کاری و تسریع و تسهیل و افزایش بهره وری آنها ضرورتی انکارناپذیر است.

۸. در پایان ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر، از دستگاه های مسؤل انتظار می رود ابتدا تفکیک معترضین واقعی از صحنه گردانان  آشوب را انجام دهند و در برخورد با عوامل آشوب و مخلان امنیت قاطعانه اقدام  نمایند.

کد خبر 80

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha