رئیس شورای ائتلاف کردستان: وظیفه ما باشکوه‌تر برگزار کردن راهپیمایی روز قدس است

سادات روز قدس را مصداق جبهه حق و باطل دانست و افزود: امام راحل آخرین جمعه ماه رمضان را به روز جهانی قدس نامگذاری کردند تا ملت‌های مسلمان برای مقابله با رژیم صهیونیستی متحد شوند.

سرویس استان‌های شانا - حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد سادات رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان در شورای اداری شهرستان سنندج با اشاره به شهادت میلاد حیدری در راه دفاع از حرم، اظهار کرد: افتخار می‌کنیم که از دو شهید سرافرازی که در این راه به شهادت رسیدند یکی از آنان از فرزندان استان کردستان است.

وی مسئله فلسطین را متعلق به تمام مسلمانان جهان دانست و گفت: یک قرن است که دنیا درگیر یک منبع شرارت به نام رژیم صهیونیستی شده و تمام فتنه‌های عالم از این منبع ناشی می‌شود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان با بیان اینکه طفل نامشروع استعمار پیر و فرتوت و رو به زوال نهاده است؛  خاطرنشان کرد: بنیان‌گذار انقلاب اسلامی به خوبی اسرائیل را به عنوان غده سرطانی شناسایی کردند که جهان اسلام را بیدار کرد؛ لذا افول و اضمحلال این رژیم غاصب و کودک کش نزدیک است.

سادات روز قدس را مصداق جبهه حق و باطل دانست و افزود: امام راحل آخرین جمعه ماه رمضان را به روز جهانی قدس نامگذاری کردند تا ملت‌های مسلمان برای مقابله با رژیم صهیونیستی متحد شوند، لذا حضور تمام مسلمانان جهان در روز جهانی قدس سبب وحدت و انسجام کشورهای مسلمان در مقابل جبهه استکبار است.

وی تبیین روز جهانی قدس و جنایات رژیم اشغالگر قدس در فلسطین و مقاومت و مجاهدت مردم ستمدیده فلسطینی را ضروری برشمرد و گفت: امسال روز قدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این وظایف ما برای باشکوه‌تر برگزار کردن راهپیمایی سنگین کرده است و مدیران برای خلق حماسه‌ای دیگر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

کد خبر 820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha