روز قدس فرصتی برای تقویت محور مقاومت است

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان در آستانه روز قدس در حمایت از ملت مظلوم فلسطین طی‌بیانیه‌ای از مردم دعوت کرد بیش از پیش در صفوف فشرده در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

سرویس استان‌های شانا - در بیانیه شورای ائتلاف استان همدان به مناسبت روز قدس آمده است:

بسم الله القاصم الجبارین

" روز قدس روز حیات اسلام است " حضرت امام خمینی سلام الله علیه

روز قدس، میراث جاودان روح خدا در کالبد زمان، حضرت امام خمینی(ره) و یادگار هویت‌بخش آن شخصیت الهی، دوراندیش و امید آفرین برای آزادی نخستین قبله‌گاه مسلمانان و احقاق حق ملت مظلوم فلسطین است؛ این روز بزرگ، میثاق جهان اسلام با آرمان قدس شریف و سرزمین مقدس فلسطین و محور مقاومت در مقابل اشغالگران صهیونیستی محسوب می شود. و بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری مد ظله العالی روز قدس یکی از آن جلوه‌ های حقیقی اتحاد و انسجام دنیای اسلام است و مسئله‌ی فلسطین، مسئله‌ی اوّل دنیای اسلام است.  

روز قدس و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، فرصتی ارزشمند برای مسلمانان روزه‌دار و ضیوف الرحمان در مسیر قدرت‌افزایی در عرصه جنگ نرم و نیز تقویت محور مقاومت به حساب می‌آید و از سویی در حکم تهدید عملی برای صهیونیست‌های اشغالگر در راه نابودی محتوم اسرائیل است.

با حضور منسجم، حماسی و تماشایی مسلمانان و همه حق‌طلبان عالم در یوم‌القدس، رویای از نیل تافرات و از فرات تا هرات به حصارکشی دور سرزمین‌های اشغالی بدل شده و با پیش‌بینی مولا و مقتدایمان حضرت امام خامنه‌ای عزیز، رژیم غاصب صهیونیستی ۲۵ سال آینده خود را نخواهد دید و نشانه‌های در هم ریختن این رژیم کودک کش در درون و فشار های محور مقاومت از برون محو و اضمحلال این جرثومه فساد را بیش از پیش نوید می دهد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان، ضمن محکوم نمودن جنایات اشغالگران در هتک حرمت مسجد الاقصی واعلام انزجاراز حامیان غربی آنان، ضمن اعلام بیعت مجدد با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و خلف راستین ایشان، حضرت آیت الله العظمی امام‌خامنه‌ای عزیز،از آحاد و همه اقشارمردم روزه‌دار، حق‌طلب و خداجوی استان شهیدپرور و دارالمومنین همدان دعوت می‌نماید تا با حضور حماسی و دشمن شکن در راهپیمایی روز جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲، وظیفه انسانی و الهی خود را به آرمان های قدس شریف تا پیروزی نهایی اعلام نمایند.

کد خبر 824

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha