امسال همه با هم پایان رژیم صهیونیستی را فریاد می زنیم

امسال نیز پایبند بر همان عهد و استوارتر از گذشته صف به صف در کنار هم قرار می گیریم و با مشت های گره کرده پایان این رژیم غاصب را فریاد خواهیم زد.

سرویس استان‌های شانا - در بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلابی کرمان به مناسبت روز جهانی قدس تصریح شده است: از زمانی که غده ای سرطانی به نام رژیم صهیونسیتی با اشغال سرزمین قدس شکل گرفت، دردی عمیق و جانکاه بر پیکره اسلام شکل گرفت و فلسطین نماد مظلومیت در جهان اسلام شد.

در این میان با حاکمیت نظام اسلامی در کشور ما و دوراندیشی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)  آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس در تاریخ به ثبت رسید تا فلسطین به عنوان مسأله اول جهان اسلام متجلی شود و فریاد آزادی قدس ستون های رژیم صهیونسیتی را به لرزه در آورد.

از همان سال ۵۷ تاکنون هر ساله جهان اسلام و آزادیخواهان عالم به این پیام لبیک گفتند و یاوران مقاومت در راهپیمایی های باشکوه خود و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، صحنه های ماندگاری خلق کردند و شکاف های ایجاد شده بر پیکره رژیم صهیونسیتی را عمیق تر کردند.

امسال نیز پایبند بر همان عهد و استوارتر از گذشته صف به صف در کنار هم قرار می گیریم و با مشت های گره کرده پایان این رژیم غاصب را فریاد خواهیم زد. قرار عاشقانه و عارفانه همه ما جمعه این هفته همه می آییم تا با صدای کوبنده و رسا مرگ رژیم صهیونسیتی را فریاد بزنیم.

کد خبر 825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha