جبهه ایستادگی: برای آزادی قبله اول مسلمین لحظه شماری می‌کنیم

در این بیانیه آمده است: به تعبیر امام و مقتدایمان هدف مبارزه برای آزادی فلسطین، آزادی همه‌ سرزمین فلسطین “از بحر تا نهر” و بازگشت همه‌ فلسطینیان به کشور خویش است.

سرویس احزاب شانا - احزاب و تشکل‌های عضو جبهه ایستادگی ایران اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای به شرح زیر صادر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز در شرایطی آرمان روز قدس را زنده نگه می داریم که جنایات و ظلم رژیم آپارتاید صهیونیستی و نقض حقوق فلسطینیان شدت بیشتری یافته است و مسلمانان و مردم آزادی خواه جهان با گرامیداشت این روز، نقش ارزنده ای در تقویت روحیه مردم فلسطین و دفع سیاست های شیطانی رژیم صهیونیستی به ویژه در تخریب و آواره کردن ساکنان قدس شریف، ایفا خواهند کرد.

آینده از آن اسلام و حق است و اگر حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) سخن از ۲۵ سال تا نابودی اسرائیل بیان فرموده اند، این سقفی زمانی است و به طور قطع آمریکا و اسرائیل زوال‌پذیر هستند و با حوادثی که در روزهای اخیر برای رژیم جعلی اسرائیل پیش آمده است و روز به روز دچار استیصال و انزوا شده است، به حول و قوه الهی زودتر از موعد تعیین شده شاهد نابودی آنها خواهیم بود.

جبهه ایستادگی ایران اسلامی با شعار اصلی روز جهانی قدس امسال«فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی» همگام با اقیانوس خروشان مسلمین جهان در حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین فریاد مرگ بر اسرائیل سر می دهد و برای آزادی فلسطین و قبله اول مسلمین جهان« قدس شریف» لحظه شماری می کنیم و به تعبیر امام و مقتدایمان هدف مبارزه برای آزادی فلسطین، آزادی همه‌ سرزمین فلسطین “از بحر تا نهر” و بازگشت همه‌ فلسطینیان به کشور خویش است و ما یقین داریم با ادامه‌ مبارزات مردم مسلمان فلسطین و حمایت جهان اسلام، فلسطین به فضل الهی آزاد می‌شود و بیت‌المقدس و مسجدالاقصی و سایر نقاط آن سرزمین اسلامی به آغوش جهان اسلام باز می‌گردد.

همگان را به بزرگداشت روز جهانی قدس و حضوری پرشکوه تر از گذشته در راهپیمایی آن دعوت می نماییم، بی شک این حضور معنوی مایه دلگرمی جبهه مقاومت اسلامی خواهد شد.

کد خبر 830

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha