ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی به نتیجه رسیده است

روح‌الله متفکرآزاد در گفت‌وگویی وضعیت موجود رژیم صهیونیستی را ضعیف‌ترین شرایط این رژیم دانست و تصریح کرد: ملت های مسلمان هم رژیمی به نام رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسند.

به گزارش شانا، روح الله متفکر آزاد، دبیر کمیته اساتید شانا و نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، طی گفت‌وگویی با خبرگزاری جمهوری اسلامی در مورد اهمیت روز قدس با توجه به تحولات اخیر در مسجد الاقصی گفت: روز قدس نقطه عطف تاریخی امت اسلام و مظلومین جهان است و ملت ایران و جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب نشان دادند که برای کمک به حقوق مظلومین و مردم فلسطین لحظه ای درنگ نخواهند کرد.

وی بیان داشت: ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی به نتیجه رسیده است و رژیم صهیونیستی در ضعیف ترین شرایط موجود قرار گرفته است.

دبیر کانون اساتید شانا گفت: مردم فلسطین به پا خواستند و روزی سرزمین خود و قدس شریف را از این جنایتکاران پس خواهند گرفت.

متفکر آزاد با اشاره به همراهی ملت های مسلمان با مردم فلسطین تصریح کرد: جهان اسلام همیشه در برابر تحرکات صهیونیست ها متحد بوده است و دولت‌هایی کمی که به رژیم صهیونیستی نزدیک می شوند باید بدانند که نظر ملت اسلام این نیست و جهان اسلام به مقاومت علیه رژیم صهیونیستی اعتقاد دارد.

نماینده مردم تبریز تاکید کرد: ملت فلسطین و آزادگان جهان مخالف عادی سازی برخی دولت ها با رژیم جعلی صهیونیستی هستند و ملت های مسلمان هم رژیمی به نام رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسند.

کد خبر 834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha