روابط سیاسی‌ ایران با همسایگان و کشورهای بزرگ دنیا هموارتر می‌شود

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در اغتشاشات سال گذشته اینگونه وانمود می‌کردند که تمامی سازمان‌های بین‌المللی و همه کشورها مصمم هستند که ایران را منزوی کنند.

سرویس استان‌های شانا - دکتر حداد عادل پنجشنبه شب ۲۴ فروردین ماه در مراسم افطاری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان که بصورت وبیناری حضور پیدا کرد، اظهار داشت: خدا را شاکرم که برای بار دیگر از راه دور می‌توانم خدمت شما سلامی عرض کنم، بسیار مشتاقم که با سفر به کردستان به دیدار شما نائل آیم و  وظیفه خود می‌دانم از کسانی که برای شورای ائتلاف زحمت می‌کشند و مدیریت می‌کنند تشکر کنم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: خوشحالم از اینکه نماینده ولی فقیه در کردستان، استاندار و مسوولان استانی و نمایندگان مجلس در این جلسه حضور دارند و از این اجتماع این پیام را دریافت می‌کنم که نیروهای کردستان که همراستا و همسو با هم کار می‌کنند.

وی افزود: راهی که ۴۴ سال بیشتر پیش پای ما و ملت ایران قرار گرفته، راه حق و درست و راه نجات ملت و مملکت ایران است و اگر سختی‌هایی وجود دارد، این سختی‌ها بهایی است که ما برای استقلال کشور می‌پردازیم.

حدادعادل تصریح کرد: هر چیزی بهایی دارد، هر امر ارزشمندی قیمت دارد و تا آن بها را نپردازیم بدست ما نخواهد آمد، این سختی‌ها و اغتشاشاتی که سال گذشته همه ما و شما در کردستان به شکل ویژه‌ای با آن مواجه بودید و شهدای که برای دفاع از امنیت دادید، اینها همه بهایی است که یک ملت بزرگ برای استقلال می‌پردازد.

وی ادامه داد: شما نگاهی به جهان بیندازید، من گاهی به کسانی که انتقاد دارند و یا انقلاب را قبول ندارند عرض می‌کنم، فرض کنید که انقلابی در ایران رخ نداده است، شماها به کدام مکتب و یا به کدام اردوگاه سیاسی اعتماد می‌کنید که بخواهید اینها را الگو قرار دهید.

حدادعادل اضافه کرد: آیا غرب، امریکا و اروپا در جایی از دنیا به درد مظلوم مردم دنیا خورده‌اند، با نگاهی به کشورهای اطراف خود درمی‌یابیم که اینها چیزی توقع نوکری و بردگی از مردم ندارند.

وی در ادامه گفت: این دنیای غرب به رغم همه سخن‌های جذابی که در دفاع از حقوق بشر، صلح و مردم‌سالاری بیان می‌کنند، آنچه ما می‌بینیم پایمال کردن حقوق انسان‌ها، مردم آزاری و نبود آزادی است.

حدادعادل اضافه کرد: این انقلاب ما را از سلطه غرب و استبداد نجات داده و تحریم و تهدید هم می‌کنند ولی این تنها راهی است که ما در پیش داریم که این گوهری که به برکت خون شهدا و امام و رهبری به ما رسیده است را حفظ کنیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اذعان کرد: جمهوری اسلامی با سرافرازی از اغتشاشات سال گذشته عبور کرد، در آن زمان اینگونه وانمود می‌کردند که تمامی سازمان‌های بین‌المللی و همه کشورها  مصمم هستند که ایران را منزوی کنند و شما می‌بینید که ایران روز به روز روابط سیاسی‌اش با همسایگان و کشورهای بزرگ دنیا هموارتر می‌شود و همه اینها نشانه این است که ریشه انقلاب محکم است و راه را ادامه می‌دهیم.

حدادعادل از بانوان خواست، بیشتر به کار تشکیلاتی اهمیت دهند و آقایان هم باید زمینه بیشتر حضور بانوان را فراهم کنند و به جوانان بیشتر توجه شود.

وی توصیه کرد: ما امسال انتخابات در پیش داریم لذا کار تشکیلاتی و سیاسی را مانند شب امتحان به یک ماه مانده به انتخابات موکول کنیم بلکه باید از همین ابتدای سال برای خدمت به نظام و تقویت دولت و تقویت مجلس تلاش کنیم.

کد خبر 837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha