برای هر نماینده‌مان کارنامه‌ای در نظر گرفتیم/ هر دو هفته یک بار جلسات شورای مرکزی تشکیل می‌شود

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، گفت: جلسات این شورا به طور منظم در همه این مدت برقرار بوده و دو هفته یک بار جلسات شورای مرکزی تشکیل شده است.

سرویس اخبار شانا، امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه‌های این تشکل سیاسی برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که پایان امسال برگزار می‌شود، گفت: جلسات ما به طور منظم در همه این مدت برقرار بوده، دو هفته یک بار جلسات شورای مرکزی تشکیل شده است.

وی افزود: نگاه شورای ائتلاف نگاه انتخاباتی نبوده است، اما به این دلیل که ما در شورای شهر و مجلس شورای اسلامی لیست دادیم، شورای ائتلاف به این دلیل باید پاسخگوی اعتماد مردم باشد، برای انتخابات مجلس نیز که امسال برگزار می‌شود، کمیته یازده نفره نظارت و ارزیابی تشکیل داده که بعد از گذشت سه سال از مجلس یازدهم و در سال پایانی، عملکرد نمایندگانی که با تابلوی شورای ائتلاف وارد مجلس شدند را ارزیابی خواهد کرد. 

 سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: به این دلیل که ما با هیچکدام از دوستانی که بالاخره آمدند و در کنار ما بودند، قراری نداریم که تا همیشه هستیم، این کمیته ارزیابی و نظارت، عملکرد دوستان را رصد خواهد کرد و براساس آن برای هر نماینده‌ای، کارنامه خواهیم داشت و براساس آن تصمیم خواهیم گرفت.

رسولی اضافه کرد: شورای ائتلاف، انشاءالله در ماه‌های آینده شاخص‌ها و ملاک‌هایی را که برای مجلس آینده خواهد داشت را رونمایی می‌کند و مدل انتخاباتی را براساس آن شکل خواهد داد. 

 سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: درِ شورای ائتلاف به روی همه جریاناتی که خودشان را وفادار و علاقه‌مند به انقلاب اسلامی می‌دانند، باز است تا دور یک میز همه بتوانیم با هم به یک لیست کارآمد و مؤثر برسیم.

کد خبر 867

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha