کد خبر 878
۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶
رابطین معین استان‌های شورای ائتلاف انتخاب شدند

نخستین جلسه هماهنگی اعضای معین استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برگزار شد.

سرویس اخبار شانا - نخستین جلسه هماهنگی معین‌های استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شامگاه چهارشنبه برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر حدادعادل در تشریح علت این گردهمایی، به گستردگی حوزهٔ فعالیت معاونت استانهای شورای ائتلاف -خصوصاً در سال منتهی به انتخابات- اشاره کرده و با تأکید بر ضرورت همکاری و مشارکت افراد برای تمشیت امور استان‌ها، دلایل لزوم تعیین افرادی تحت عنوان معین برای استان را برشمردند.

در ادامه، آقای رضا داوری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب پس از ذکر توضیحاتی درباره فرآیند طی‌شده برای تشکیل این جلسه، فهرست نام افراد و استان انتخاب‌شده برای هر یک را قرائت کرده و خواستار ارائهٔ نظر مشورتی حاضران شد.

آقای قدیمی، معاون استان‌های شورای ائتلاف نیز در ادامه به تشریح شرح وظایف تعیین‌شده برای معین هر استان پرداخته و توضیحات مبسوطی را در زمینه تاریخچه و فرآیند تشکیل شورای ائتلاف در استان‌ها ارائه کرد.

در ادامه این نشست تعدادی از حاضران، نظرات و سؤالات خود در زمینهٔ شرح وظایف و حدود اختیارات معین استان‌ها را مطرح کردند.

از مصوبات این نشست می‌توان به لزوم ارائه اطلاعات تفصیلی هر استان به معینِ مربوطه، تشکیل گروه مجازی برای بیان چالش‌ها و هم‌افزایی و به اشتراک گذاشتن تجربیات، برگزاری نشست یکروزهٔ مشترک با حضور رئیس یا دبیران شورای ائتلاف استان‌ها با حضور معین های استان‌ها به‌منظور آشنایی بیشتر افراد با استان‌هایشان اشاره کرد.

کد خبر 878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha