انتقاد معاون بانوان شورای ائتلاف البرز از شرایط نابسامان آموزشی و تربیتی

محمدی با اشاره به مجازی شدن آموزش به علت آلودگی هوا خواستار جدیت مسئولین برای رفع موانع آموزش حضوری مستمر شدند.

به گزارش کمیته رسانه و ارتباطات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، در جلسه مشترک هیئت رئیسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان البرز با رئیس و دبیر شورای ائتلاف کشور و با حضور مسئولان استانی البرز، خانم محمدی معاونت بانوان شورای ائتلاف استان البرز ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان و تسلیت شهادت حضرت زهرا سلام الله، با اشاره به اخراج ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل این اتفاق را ناشی از ضعف در ارائه الگوی زن مسلمان در سطح بین المللی دانستند.

وی افزود متولیان امور زنان در ادوار مختلف وظیفه داشتند طبق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و ... جایگاه زن در نظام های بین المللی را به طرق مختلف از جمله حضور در نشست های کشورهای مختلف و یا اعزام مبلغین این امر تبیین نمایند.درصورتیکه ما رویه های متعددی برخلاف این سیاستگذاری و همراهی با مجامع جهانی و پیاده سازی اسنادی چون ۲۰۳۰ را شاهد بوده ایم.

 محمدی در ادامه با اشاره به موضوع سلامت روان بانوان و ذکر دلایل متعدد با اشاره به مجازی شدن آموزش به علت آلودگی هوا خواستار جدیت مسئولین برای رفع موانع آموزش حضوری مستمر شدند.

معاونت بانوان شورای ائتلاف استان البرز همچنین با اشاره به شرایط نابسامان آموزشی و تربیتی این مهم را از نگرانی های جدی والدین خوانده و اقبال از روی اضطرار خانواده ها به ثبت نام در مدارس غیر انتفاعی را فشاری مضاعف بر اقتصاد خانواده دانستند و لزوم بهره‌مندی از عدالت آموزشی را از حقوق اولیه خانواده ها و فرزندان قلمداد کردند.

کد خبر 88

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha