پیام شورای ائتلاف استان مازندران به مناسبت روز تاسیس سپاه

شورای ائتلاف استان مازندران سالروز تاسیس سپاه را به همه عاشق دلان پاسدار و بسیجیان دریا دل بویژه اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان مازندران تبریک گفت.

سرویس استان‌های شانا - جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران با صدور پیامی سالروز تاسیس رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر میباشد:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یاداور شجاعت، عاشقی، صداقت، ولایت پذیری و بصیرت است و وجود این مجموعه برای اهداف والایی که جمهوری اسلامی ایران برای خود ترسیم کرده است، ضروری و لازم می باشد.

تاریخ گواهی خواهد داد بر پاکی عقیده و معصومیت دلاورمردان سپاه که در دوران هشت ساله ی دفاع مقدس و پس از آن در داخل و فرای مرزها فقط برای رضای خداوند با تمام وجود و بدون هیچ چشم‌داشتی در برابر دشمنان اسلام ایستادند و پیروز شدند.

جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران، ضمن تبریک و گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمت همه عاشق دلان پاسدار و بسیجیان دریا دل بویژه اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان مازندران، امیدوار است که این مجموعه ولایی و انقلابی با عنایات حضرت بقیه الله العظم(عج)، تاسی از آرمان های حضرت امام خمینی(ره)، خون شهیدان مدافع وطن و مدافع حرم بویژه پاسدار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله‌العالی)، مانند گذشته بانی خیر، برکت، افتخار و حماسه برای کشور و جهان اسلام در همه عرصه ها باشد.

کد خبر 880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha